خبرگزاری کار ایران

ستون پنجم پیکان در لباس پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۲۷۸

بازیکنان سابق پیکان که در پرسپولیس بازی می کنند در بازی برابر تیم قبلی خود بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشته اند.

به گزارش ایلنا، در حالی که از ساعت 17:45 امروز پیکان- پرسپولیس در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم رفته اند دو تیم نیمه اول را با تک گل سیامک نعمتی به پایان رسیدند هر چند نعمتی پیش از این هم می توانست با ضربه آکروباتیک قفل دروازه پیکان را باز کند اما چند سانتی متر اختلاف باعث شد پرسپولیس چند دقیقه دیرتر به گل برسد.

نکته ای که در نیمه اول بازی توجه ها را به خود جلب کرده بازی هجومی و با انگیزه مهدی شیری و سیامک نعمتی بازیکنان سابق پیکان است. مهدی شیری تا همین نیم فصل اول در لباس خودروسازان به میدان می رفته و سیامک نعمتی یک فصل زودتر از او به جمع سرخپوشان اضافه شده است. 

هر چند سیامک نعمتی بعد از گلزنی به تیم سابقش شادی نکرد اما گل او نتیجه را تغییر داد و حداقل تا پایان نیمه اول آبی روی آتش شاگردان فرکی برای نتیجه و رتبه بهتر شد. بازیکنان سابق پیکان و کنونی سرخپوشان به واسطه شناخت خوبی که از همبازیان سابق خود دارند سعی دارند خود را به برانکو اثبات کنند تا حضور خود در زمین را تضمین کنند به ویژه سیامک نعمتی که با توجه به تعدد هافبک های پرسپولیس کمی جایگاه خود را متزلزل تر می بیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز