خبرگزاری کار ایران

حرف بزنم یکسری نباید در شهر راه بروند!

تارتار: اصلا من می روم چرا به داد این تیم چرا نمی رسند؟

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۲۷۰

سرمربی پارس جم جنوبی گفت: هم بحث تمرکز است هر چقدر بگوییم تاثیر گذار نیست این بچه ها به خاطر زندگی خودشان به تیم آمده اند و نیاز دارند تامین شوند. ما که شخصا همه مشکلاتمان را به گردن گرفتیم. علاوه بر بحث تمرکز در خانه خودمان از ش از شرایط میزبانی نمی توانیم استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی تارتار سرمربی پارس چم جنوبی در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال خوزستان گفت: در رابطه با بازی بایدعرض کنم که بعضی از بازیها را باید ببریم. فردا روزی که باید برنده باشیم  با توجه به نتایج ضعیفی که در پنج هفته گذشته گرفته ایم محکوم به پیروزی هستیم. با تلاش مضاعف و تلاش بیشتر که شرایطمان را در جدول بهتر بکنیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان که کسر 6 امتیاز روی روند کار آنها تاثیر گذاشت و به این تیم صدمه زد. البته آنها تیم جوانی هستند، بی مهابا بازی می کنند و چیزی برای از دست دادن ندارند با این وجود از آن بازیهاست که ما ببریم.

او درباره مشکلات عدم تمرکز مهاجمان تیمش افزود: هم بحث تمرکز است هر چقدر بگوییم تاثیر گذار نیست این بچه ها به خاطر زندگی خودشان به تیم آمده اند و نیاز دارند تامین شوند. ما که شخصا همه مشکلاتمان را به گردن گرفتیم. علاوه بر بحث تمرکز در خانه خودمان  از ش از شرایط میزبانی نمی توانیم استفاده کنیم. 

وی درخصوص مشکلات زمین چمن شهر جم گفت: به عمر خودمان ندیده ام  چمن اینطوری باشد. من باید گلایه بکنم از مسئولین شهرستان.ما در شهر خود مواظب امکاناتی که داریم باید باشیم. الان در فصل بهار هستیم پانزده روز گذشته اما زمین چمن ما چنین وضعیت بدی دارد این نشان می دهد کسی به فکر ما نیست. نمی خواهم خیلی قبل از بازی گلایه بکنم دلم می خواهد با خاطره خوب از این شهر بروم . ما غیر بومی ها می رویم ولی انصافا این شرط تیمداری نیست. تیم های که به اینجا می آیند وقتی تدافعی بازی می کنند ما مجبور می شویم به سبک دهه پنجاه بازی مستقیم انجام بدهیم. باید زمین هموار باشد  و تیم ما روی زمین کار تاکتیکی بکند. تخریب کردن و دفاعی بازی کردن کار سختی نیست اما سازندگی کار سختی است که باید روی زمین هموار انجام شود. تصمیم نداشتم چیزی از مشکلات بگویم اما لازم شد اینجا اشاره ای بکنم.

وی در درباره داوری ها ادامه داد: من باید راجع به برنامه نود صحبت  کنم ضمن اینکه برنامه های خوب دیگری مانند شب های فوتبالی هستند که آنها هم کارشان را خوب انجام می دهند. خسته نباشید می گویم به بچه های آن برنامه ولی برنامه نود اگر وجود نداشته باشد متاسفانه مشکلات ما بیشتر می شود. من نمی دانم چه اتفاقاتی افتاده ولی فکر می کنم با تعامل بیشتر این مشکلات را حل کرد. عادل فردوسی پور کسی بوده که برای فوتبال ما زحمت کم نکشیده است. دوربین ها از هیچ زاویه ای یا تصویری از اخراج دروازه بان ما پخش نکردند . که ببینیم اصلا آفساید بوده یا نه؟ قبل از اینکه دروازه بان ما خطایی مرتکب بشود بازیکن حریف در درآفساید صاحب توپ شد. اما هیچ برنامه ای این را پوشش نداده است. امیدوارم عادل عزیز به برنامه خوب خودش برگرد. برنامه ای که خیلی کمک کرده به خصوص در بخش داوری به تیم های که کمتر صدایشان شنیده می شود کمک کرده است. ولی  همیشه باید برنامه زیاد باشد که رقابت ایجاد بشود. امیدوارم این اتفاق بیفتد و هر چه سریعتر برنامه نود را روی آنتن داشته باشیم. به هر حال در این فصل از ناحیه داوری خیلی صدمه خوردیم این فصل.

 

تارتار درباره داور بازی گفت: داور فردا داور جوانی است که حضور ذهنی از قضاوت او ندارم. ولی امیدوارم از پس بازی فردا بربیاید. بازی مهمی است فکر نکنند تیم میانه جدولی هستیم ما تیمی هستیم که به خاطر آبرویمان می جنگنیم و باید تا آخر فصل وضعیتمان را حفظ کنیم و با بازیکنانم صحبت کردیم  تمرکزمان را روی مسئول فنی بگذاریم که اگر می خواهیم برویم با پایان خوش می خواهیم بروم.

سرمربی پارس جم درباره ادامه همکاری با تیم پارس جم در فصل آینده گفت: دوست ندارم زود راجع به فصل بعد صحبت کنم ولی با این شرایطی که وجود دارد اصلا مکان پذیر نیست. خیلی سختی کشیدیم. من فکر می کردم هرچه بگذرد شاید مسئولین به خودشان بیایند ولی هیچ کس به فکر تیم نیست. این هم از شرایط زمین مسابقه ما است که  در حد لیگ دو سه است کار کنیم. سال قبل زمین ما جزو سه چهار زمین برتر کشور بوده است ولی امسال می بینیم کسی اصلا نمی آید سراغ این تیم و زمین فوتبال را بگیرد.  ما از مسئولین شهرستان هم انتظار داریم من اگر بخواهم صبحت کنم شاید یکسری نمی توانند جلوی مردم راه بروند. ولی فعلا سعی می کنم سکوت کنم که شرایط خوبی داشته باشیم.

وی در پرسشی بابت اینکه وقتی تیم هیئت مدیره و مدیرعامل دارد چرا به آنها انتقاد نمی شود؟ گفت:

بحث مدیریت به کنار به هر حال یکسری از قوانین  است که دست مسئولین تیم را بسته. من اصلا می گویم این تیم را منطقه ویژه اقتصادی به این شهر هبه داده، پس مسئولین شهرستان نباید یک زمین را مدیریت کنند؟ مدیریت ما دستش بسته است نمی تواند او مقصر است در این مسئله بحثی نیست اما ما نباید هیئت مدیره را بشناسیم ما باید مدیر عامل را بشناسیم. ما با آقای رضاییان قرارداد بستیم و تمام حرفهایمان را به او می زنیم. اصلا این تیم را بخشیده اند به شهر  کسی نباید به این تیم دل بسوزاند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز