خبرگزاری کار ایران

بایرن مونیخ ۵ - ۴ هایدنهام؛

صعود سخت شاگردان کواچ به نیمه نهایی جام حذفی

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۰۷۰

بایرن مونیخ در دیداری جذاب و دیدنی در نهایت موفق شد حریف گمنام خود را به زحمت و با نتیجه 5-4 شکست دهد.

به گزارش ایلنا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان تیم هادنهایم بود. بر خلاف تصور هواداران بایرن این دیدار برای این تیم اصلا آسان نبود و شاگردان نیکو کواچ با گل دقایق پایانی لواندوفسکی و به زحمت از سد حریف خود گذشتند. 

بایرن بازی را خوب شروع کرد و با گل دقیقه 12 لئون گورتزکا از حریف پیش افتاد اما اخراج سوله در دقیقه 15 ادامه کار را برای شاگردان کواچ سخت کرد. 

هادنهایم در دقایق 27 و 39 دروازه باواریایی‌ها را باز کرد تا این تیم با برد به رختکن برود. شاگردان کواچ در نیمه دوم به بازی برگشتند و با سه گل از توماس مولر، روبرت لواندوفسکی و سرگی نابری بازی را 2-4 کردند. 

بازیکنان هادنهایم که قصد تسلیم شدن نداشتن بار دیگر به بازی برگشتند و در فاصله 3 دقیقه دو بار دروازهاولریش را باز کردند تا به ثبت مدعی نزدیک شوند. اما روبرت لواندوفسکی با گل دقیقه 85 خود بازی را 5-4 کرد تا در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این فصل فوتبال اروپا بایرنی‌ها با برتری خود راهی نیمه نهایی جام حذفی آلمان شوند. 

در یکی از دیگر بازی‌های امروز مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان تیم‌های شالکه و وردربرمن از ساعت 23:15 به مصاغ هم خواهند رفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز