خبرگزاری کار ایران

انگیزه دادن به تیمی که می‌داند جامی نمی‌برد سخت است

زیدان: برای لوکا به خاطر اولین بردش با رئال خوشحالم

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۲۵۶

رئال مادرید در هفته بیست و نهم لالیگا اسپانیا موفق شد با نتیجه 2-3 هوئسکا را از پیش رو بردارد.

به گزارش ایلنا، زئال مادرید دیشب موفق شد با گل دقیقه 89 کریم بنزما هوئسکا را شکست دهد. این دومین پیروزی رئال در حضور زیدان بود. رئال با این برد 57 امتیازی شد تا با 12 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا صدرنشین و 2 امتیاز فاصله نسبت به اتلتیکو مادرید در رتبه سوم جدول قرار بگیرد. 

زین‌الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها بعد از این بازی در مورد عملکرد شاگردانش گفت: "مطمئنا می‌توانستیم بهتر از این بازی کنیم. اما به خاطر تلاش بازیکنانم و پیروزی در این بازی خوشحالم. هوئسکا تیم خوبی است و شایستگی آن‌ها در این بازی بیشتر از شکست بود. 

زیدان در مورد تغییراتی که در ترکیب تیمش ایجاد کرده‌بود گفت: "لازم بود بعد از بازی‌های ملی تغییراتی در ترکیب بازیکنان ایجاد شود. خوشحالم که توانستیم با برد از زمین خارج شویم. "

زیدان هم‌چنین عنوان داشت: " تهییج کردن و انگیزه‌دادن به تیمی که می‌دانی در پایان فصل برنده جامی نخواهی شد کار بسیار سختی است. 

یکی از نکات عجیب این بازی حضور پسر زیدان در درون دروازه رئال مادرید بود. سرمربی رئال در مورد حضور پسرش در ترکیب گفت: "برای لوکا خوشحالم که اولین بردش با رئال را تجربه کرد. کورتوآ مصدومیت داشت و می‌خواستم به ناواس کمی استراحت بدهم. فکر می‌کنم همه چیز خوب و سر جایش است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز