خبرگزاری کار ایران

تحول اجباری در خط دفاعی

ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۵۷۴

استقلال تهران در بازی حساس هفته بیست و سوم لیگ برتر در حالی مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود که چهار بازیکن را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران امروز در هشتاد و نهمین شهرآورد پایتخت در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیسی قرار می‌گیرد که بیش از گذشته به صدرنشینی و یکه تازی در کورس رسیدن به عنوان قهرمانی امیدوار است. مردان برانکو ایوانکوویچ سال گذشته را با ایستادن در این رتبه آغاز کرده و با همین روند به پایان رساندند اما اکنون با حریفی مواجه هستند که می‌تواند در صورت شکست آنها به نوار صدرنشینی خاتمه بدهد.

تیم تحت هدایت وینفرد شفر پس از فراز و نشیب‌های فراوانی که در سال گذشته داشت با خریدهای هوشمند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی رفته رفته به آمادگی بسیاری رسید و در حالیکه شاید هفته‌های قبل به کسب عنوان سهیمه لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کرد اکنون خود را یکی از مدعیان بزرگ قهرمانی می‌بیند و شانس فراوانی دارد تا با برتری با یک نبرد سنتی در رتبه نخست جدول رده بندی قرار بگیرد.

طارق همام، اللهیار صیادمنش، مهدی قائدی، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری و روح الله باقری شش بازیکنی هستند که در لیست جای نگرفتند. همام و صیادمنش بازیکنانی هستند که به علت مصدومیت غیبتشان موجه بود. محمدی مهر، تیموری و باقری که در تابستان به این تیم ملحق شدند و در اغلب بازی‌ها نیمکت نشین بوده‌اند برای چندمین مسابقه در لیست جای نگرفتند. خط خوردن وریا شوک بزرگی به طرفداران استقلال در شب مسابقه حساس بود؛ مدافع آبی‌ها که در بازی مقابل العین مصدوم شده بود طی چند روز گذشته با تدابیر کادرفنی تمرینات سبک را پیگیری می‌کرد که در پایان تمرین دیروز از ناحیه کشاله دچار آسیب دیدگی شد و از لیست خط خورد.

ساعاتی پیش از شروع مسابقه مشخص شد محمد دانشگر هم به علت مصدومیت شرایط مناسبی برای به میدان رفتن در این بازی ندارد و بدین ترتیب او هم بازی مهم را از دست داد تا وینفرد شفر ناخواسته در ترکیب تیمش تحول ایجاد کند.

با نظر شفر برای این بازی سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، آیاندا پاتوسی، اسماعیل گونکالوس و گادوین منشا برابر پرسپولیس به میدان می‌روند.

منتظری در سمت راست خط دفاعی حضور دارد و روزبه چشمی و آرمین سهرابیان به عنوان دو مدافع میانی بازی می‌کنند. شفر به غیر از تغییراتی که مجبور به ایجاد آنها بود اقدام دیگری برای تغییر ترکیب برنده‌اش نداشته و با بازیکنانی که هفته‌های گذشته به روند خوبی رسیده بود در این مسابقه به میدان می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز