خبرگزاری کار ایران

مهابادی: شروع سال خوب نبود / شهرداری تبریز تیم بسیار خوبی بود

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۵۵۵

سرمربی فجر سپاسی گفت: اگر بازیکنانم کمی دقت می کردند می توانستیم به گلهای بیشتری برسیم در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و خوشحالم که توانستیم سال٩٨را با پیروز آغاز کنیم.

به گزارش ایلنا، داود مهابادی بعد از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی مقابل شهرداری تبریز در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: در همین ابتدا سال نو را به شما و تمامی ایرانی های عزیز تبریک می گویم. همانطور که اطلاع دارید به دلیل سیلاب در اکثر استان‌ها متاسفانه خیلی از افراد و خانواده های ایرانی، آغاز خوبی در سال جدید نداشتند و در همین جا به مردم ایران به خصوص مردم استان فارس و مازندران برای قربانیان سیل اخیر تسلیت می گویم.

وی در ادامه گفت: امروز بازی خوبی از سوی هر دو تیم همگان شاهد بودند تیم شهرداری تبریز یکی از تیمهای بسیار خوب لیگ است اما خدا را شاکرم که توانستیم با ارائه یک بازی منطقی سه امتیاز این بازی را در اولین بازی خارج از خانه در سال ۹۸ کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: علاوه بر گل اول بازیکنان ما چند موقعیت دیگر نیز داشتند که متاسفانه نتوانستند این موقعیتها را به گل تبدیل کنند و اگر کمی دقت می کردند می توانستیم به گلهای بیشتری برسیم در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و خوشحالم که توانستیم سال٩٨را با پیروز آغاز کنیم.

مهابادی در مورد داوری این دیدار گفت: داوری روز بسیار خوبی داشت و عملکرد تیم داوری بسیار عالی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز