خبرگزاری کار ایران

تلاش دوباره رئال برای جذب ایکاردی

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۵۲۷

باشگاه مادریدی بار دیگر به جذب مهاجم آرژانتینی اینتر علاقه نشان داد.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید قصد دارد یک مهاجم خریداری کند و مائورو ایکاردی را زیر نظر گرفته است. رسانه‌های مختلف خبر علاقه رئال به ایکاردی را منتشر کرده‌اند. نمایندگان مادرید هفته گذشته مذاکراتی با اینتر داشته‌اند و نمایندگان اینتر به آنها گفته‌اند که قیمت ایکاردی 80 میلیون یورو است. البته ممکن است این قیمت بیشتر هم شود، چرا که چند تیم دیگر، به‌ویژه ناپولی و یوونتوس هم به خرید او علاقه دارند و از حالا برنامه‌ریزی‌هایشان را برای فصل 20-2019 آغاز کرده‌اند.

اوضاع فعلی ایکاردی در اینتر کاملا نامشخص است. بازوبند کاپیتانی از این بازیکن پس گرفته شده و او از آن هنگام تاکنون برای اینتر به میدان نرفته است. بازی نکردن او باعث شده که لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین هم او را برای دیدارهای پیش روی این تیم دعوت نکند.

هفته گذشته قرار بود یک هیات از رئال مادرید با نمایندگان ایکاردی دیدار کند اما پیوستن زین‌الدین زیدان به رئال باعث شد که این ملاقات به تعویق بیفتد.

ایکاردی هدف اصلی رئال در بازار است اما هری کین، مهاجم تاتنهام هم دیگر فردی است که در فهرست خرید رئال قرار دارد. البته جدایی کین از تاتنهام کار بسیار دشواری است، چرا که این باشگاه قیمت او را 350 میلیون یورو اعلام کرده است. او بازیکنی کلیدی برای تاتنهام بوده و باشگاه می‌خواهد او در ورزشگاه جدید وایت هارت لین هم برای تیمش بدرخشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز