خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: می‌دانیم که بازی راحتی را در پیش نداریم/ این سه امتیاز برای ما بسیار حیاتی است

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۳۴۷

سرمربی پدیده در مورد تقابل تیمش با پارس جم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده خراسان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: ابتدا باید سال نو را به تمام مردم ایران تبریک بگویم. ضمن اینکه به مردم سیل‌زده از طرف باشگاه پدیده شهرخودرو تسلیت می‌گویم. از دولت محترم و مسئولان نیز تقاضا داریم داغدیدگان این واقعه تلخ را فراموش نکند.

وی تصریح کرد: دیدار با پارس جنوبی جم، نخستین بازی ما در سال جدید خواهدبود. پس از برگزاری دیدار با تراکتورسازی تمرینات خود را برگزار کردیم اما متاسفانه هیچ دیدار تدارکاتی نداشتیم و از این بابت نگرانیم. متاسفانه هیچ تیمی نبود که به مشهد بیاید و با ما بازی کند.

وی افزود: صحبت در خصوص مشکلات سخت‌افزاری و مربوط به زمین تمرین پدیده شهرخودرو نیز تکراری شده اما از مجموعه آستان قدس نیز باید تشکر کنم که امروز توانستیم با کمک آنها یک تمرین خوب در ورزشگاه امام رضا(ع) داشته‌باشیم. با تیم جنگنده‌ای بازی داریم و می‌دانیم که بازی راحتی را در پیش نداریم. آنها انگیزه خاص خود را دارند و با توجه به شرایط جدول، می‌خواهند به رتبه بهتری برسند. پارس تیم خوبی است اما آنها را آنالیز کرده‌ایم.

گل‌محمدی با اشاره به نتایج نه چندان خوب پدیده شهرخودرو در هفته های اخیر گفت: این سه امتیاز برای اینکه از رقبا عقب نیافتیم، بسیار حیاتی است. بازیکنانم از حساسیت این دیدار آگاهند و برای پیروزی به میدان می‌رویم. خوشحالم که فغانی، قضاوت دیدار فردا را برعهده دارد.

وی در خصوص محروم و مصدومان تیمش گفت: ۳ بازیکن در تیم ملی امید داشتیم که تازه به ما اضافه شدند و خسته هستند، مصدومی خوشبختانه نداریم‌. یک بازیکن از نیکاراگوآ به عنوان مهاجم نفوذی نیز کارش درست شده و تا ۱۲ فروردین به جمع ما اضافه خواهدشد. به دنبال جذب یک بازیکن دیگر در پستی دیگر هم هستیم.

گل‌محمدی افزود: در نیم‌فصل دوم قابل پیش‌بینی بود که بازی‌های سختی را در پیش داریم. برای بازی فردا نیز همانطور که گفتم شاید حریف در یک سوم دفاعی‌اش جمع شود، باید از فضاها استفاده کنیم. نوع بازی ما برای بازی فردا بسیار مهم است‌. باید بازیکنانم وظایف‌شان را انجام دهند‌ تا به سه امتیاز برسیم.

وی در خصوص دربی تهران گفت: در هر صورت قبلا هم گفتم اگر مساوی شود، به نفع ماست‌. باید منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد‌.‌ باید ببینیم کدام تیم می‌تواند جو حاکم بر ورزشگاه را تحمل کند.

گل‌محمدی در رابطه با ضعف داوری در بازی‌های پدیده شهرخودرو گفت: نمی‌‌خواهم وارد این مباحث شوم، اما ۴ گل صحیحی که در بازی‌های مختلف به ثمر رساندیم و مردود شد، تاثیر بسزایی در جایگاه امروز ما در جدول داشت. متاسفانه در بازی آخر مقابل تراکتورسازی هم داوری خوبی را شاهد نبودیم. بیژن حیدری داور وسط بود و به خاطر اتفاقات دیدار تراکتور و نفت آبادان، حساسیت رویش وجود داشت. وحید کاظمی هم در آن تیم داوری حضور داشت که رویش هجمه وجود داشت، زیرا در بازی تراکتورسازی و سایپا، دژاگه را ۴کارته کرده‌بود‌. این شائبه‌ها و فشارها روی عملکرد داوران تاثیر گذاشت‌. این داوران از جمله بهترین‌های ایران هستند اما تحت فشار بودند. در ۲ صحنه، به شکلی واضح باید بازیکنان تراکتور اخراج می‌شدند، اما داور به راحتی رد شد. پنالتی برای تیم ما گرفته‌نشد و گل تراکتور هم در شرایط خطا به ثمر رسید. بعد از آن هم رفعتی گفت چرا این صحبت‌ها را می‌کنید و از کمیته اخلاق خواست ورود کند! ما که حرفی نزدیم، فقط خواستیم عدالت رعایت شود. آیا این خواسته زیادی بود؟ پدیده شهرخودرو تیم نوپایی ست و اگر قرار باشد در مباحث داوری و برنامه‌ریزی لیگ اذیت شویم، نابود می‌شویم. مشکلات ریز و درشتی داریم و کمترین خواسته ما عدالت است‌. صحبت‌های رفعتی به نظرم درست نبود و بیشتر باید روی عملکرد داوران تمرکز کند.

وی در خصوص تعطیلی برنامه ۹۰ گفت: برداشتم از صحبت‌های اخیر این است که می‌خواهند عادل فر‌دوسی‌پور را از صدا و سیما حذف کنند. از مسئولان مربوطه می‌خواهم که تجدید نظر کنند، زیرا به جز عادل کسی نمی‌تواند اینقدر خوب فعالیت کند. عادت کرده‌بودیم که ۲شنبه‌ها برنامه ۹۰ با عادل فردوسی‌پور پخش شود. او با اجرای خوبش جلوی بسیاری از فسادها را گرفت، امیدوارم ۹۰ با عادل به کارش ادامه دهد.

وی در پایان خطاب به هواداران پدیده شهرخودرو گفت: امیدوارم بتوانیم در نوروز ۹۸، عیدی شیرینی به هواداران بدهیم. منتظر یار دوازدهم هستیم تا فردا با حضورشان انگیزه ما را دوچندان کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز