خبرگزاری کار ایران

ورود یوفا به پرونده رونالدو

مهاجم پرتغالی رئال در آستانه محرومیت

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۹۳۴

درخشش رونالدو در بازی برابر اتلتیکو مادرید باعث صعود یوونتوس به مرحله بعد شد اما خوشحالی جنجالی او می‎‌تواند برای تورینی‌ها گران تمام شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، بعد از خوشحالی جنجالی کریستیانو رونالدو برابر اتلتیکو مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حواشی زیادی که ایجاد شد حالا خبر رسیده که یوفا به این پرونده وارد شده‌است. یوفا نشان داده با چنین مسائلی برخورد سنگینی دارد و این می‌تواند خبر نگران کننده‌ای برای هواداران یوونتوس باشد. 

رونالدو بعد از به ثمر رساندن گل سوم خود برابر اتلتیکو مادرید و قطعی کردن صعود تیمش، در جواب کری خوانی دیگو سیمئونه حرکت سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید را تکرار کرد تا جنجال‌های زیادی بر پا شود. 

سیمئونه پس از انجام آن حرکت از سوی یوفا جریمه شد اما انتظار می‌رود برخورد شدید تری با مهاجم پرتغالی تورینی‌ها صورت بگیرد. باتوجه به اینکه رونالدو این خوشحالی را به سمت هواداران اتلتیکو انجام داده و از لب‌خوانی‌ها نیز مشخص است به هواداران این تیم توهین می‌کند ممکن است علاوه بر جریمه مالی با محرومیت یک جلسه‌ای نیز روبرو شود. 

در صورت رخ دادن این اتفاق رونالدو بازی رفت برابر آژاکس را از دست خواهد داد. جلسه رسیدگی به این پرونده در روز 21 مارچ یعنی 1 فروردین برگزار خواهدشد و باید دید در نهایت یوفا چه حکمی صادر می‌کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز