خبرگزاری کار ایران

سلیمی: تراکتورسازی مدعی اصلی قهرمانی است/ وقتی مربی و هواداران راضی هستند یعنی عملکردم خوب بوده

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۷۱۱

مدافع جوان تراکتورسازی در مورد شرایطش در این تیم و بازی‌های پیش رو صحبت کرد.

ایمان سلیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایطش در تراکتورسازی اظهار داشت: اوضاع خوبی داریم و خدا را شکر روی دور نتیجه گیری افتادیم و فاصله‌مان را با صدر جدول به حداقل رساندیم و امیدوارم با ادامه این روند در پایان سال به قهرمانی برسیم.

وی در مورد عملکرد خودش در ترکیب تیم گفت: فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم چرا که هم کادرفنی اعلام رضایت کرده است و هم مردم به من لطف دارند. آماری هم که در خط دفاع به جا گذاشتیم آمار خوبی است و فکر می‌کنم توانستیم انتظارات را برآورده کنیم و امیدوارم در ادامه هم همینطور باشد.

مدافع تراکتورسازی در مورد هماهنگی‌اش با طیبی و فروزان عنوان کرد: ما فصل گذشته در پارس جم هم‌تیمی بودیم و اینکه هر 3 به تراکتورسازی آمدیم باعث شد هماهنگی خوبی داشته باشیم و این موضوع خیلی مهمی است که شناخت و درک خوبی از هم داریم. ضمن اینکه حاج‌صفی و اسماعیلی‌فر و همچنین مهدی‌پور و ایمانی هم عملکرد خوبی دارند و این به ما کمک می‌کند تا در مجموع عملکرد دفاعی خوبی از خودمان به جا بگذاریم.

سلیمی در مورد شانس قهرمانی تراکتورسازی گفت: رقابت سختی با 4 تیم دیگر داریم ولی خدا را شکر روی دور نتیجه‌گیری هستیم و بازی‌های 6 امتیازی را هم با پیروزی پشت سر گذاشتیم که اهمیت زیادی در نتیجه آخر فصل دارد. فکر می‌کنم مدعی اصلی قهرمانی باشیم و با ادامه همین روند می‌توانیم جام قهرمانی را در پایان فصل به هواداران هدیه بدهیم.

وی با اشاره به ستاره‌هایی که جذب تراکتورسازی شدند خاطرنشان کرد: تیمی که می‌خواهد نتیجه‌ بگیرد بازیکن خوب نیاز دارد و تراکتور هم تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگ لازم دارد. 3 کاپیتان تیم ملی به ما اضافه شدند و بازیکنان خارجی و سایر نفراتی هم که جذب تیم شدند همه از ستاره‌های لیگ برتر هستند و خوشحالم در این مجموعه خوب و حرفه‌ای حضور دارم.

مدافع تراکتورسازی با اشاره به تغییرات زیاد در کادرفنی تراکتورسازی در این فصل گفت: متاسفانه این مشکل باعث شد کارمان سخت شود ولی شرایطی بود که پیش آمد و چاره‌ای نبود. در حال حاضر شرایط خوبی داریم و با هدایت لیکنز به خوبی جلو می‌رویم و دیگر مسائل گذشته را باید فراموش کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز