خبرگزاری کار ایران

مروی برنامه بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان

گل‌گهر سیرجان - سرخپوشان پاکدشت بازی بزرگ هفته

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۶۵۸

دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان امروز در شهرهای مختلف برگزار خواهدشد.

به گزارش ایلنا، در شرایطی که امروز توجه همه به بازی‌های لیگ برتر خواهد بود دیدارهای لیگ آزادگان هم برگزار می‌شود تا یک روز کاملا فوتبالی در پیش داشته باشیم. رقابت تیم‌های لیگ دسته اول در بالای جدول بسیار فشرده است و 6 تیم برای صعود به لیگ برتر می‌جنگند. در این گزارش قصد داریم مروری بر مهم‌ترین بازی‌های امروز و شرایط جدول رده‌بندی در آستانه این دیدارها داشته باشیم:

گل گهر سیرجان سرخپوشان پاکدشت

مطابق سال‌های گذشته شاگردان وینگو بگوویچ در سیرجان از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر هستند. در سمت دیگر سرخپوشان پاکدشت چند روز پیش مهدی پاشازاده را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند تا کاپیتان سابق استقلال در اولین بازی خود به مصاف تیم مدعی گل‌گهر می‌رود. پاشازاده که در سال‌های اخیر نشان داده کار در لیگ‌های دسته پایین‌تر را خیلی خوب بلد است می‌تواند برگ برنده تیم پاکدشتی در این بازی باشد.

دو تیم در شرایطی وارد این بازی خواهند شد که شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. گل‌گهر که در ابتدای فصل فاصله زیادی با حریفان خود داشت با نتایج نه‌چندان خوب در هفته‌های اخیر نفس مدعیان را پشت سر خود حس می‌کند و اگر در این بازی هم نتواند به پیروزی برسد جایگاهش به خطر خواهد افتاد. در سمت دیگر عملکرد سرخپوشان در  هفته‌های اخیر هرگز در حد یک تیم مدعی نبوده و آ‌ن‌ها در 5 بازی قبل خود تنها یک برد را تجربه کرده‌اند.  

دیدار رفت دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسید.

آلومینیوم اراک قشقایی شیراز

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که در جدول همسایه هستند. آلومینیوم با 38 امتیاز در رتبه ششم قرار دارد و با توجه به فاصله کم با تیم‌های بالای جدول می‌توان آن‌ها را یکی از مدعیان اصلی صعود دانست. این تیم در 5 هفته گذشته شکستی را تجربه نکرده و موفق به کسب یک برد و 4 مساوی شده‌است.

قشقایی نیز که با شکست پرسپولیس در جام حذفی برای اولین بار در فوتبال ایران مطرح شد در اولین فصل حضور خود در لیگ آزادگان عملکرد مناسبی داشته و فراتر از انتظار عمل کرده‌است.

با توجه به شرایط جدول و فاصله زیاد این تیم با صدرنشینان به نظر نمی‌رسد قشقایی شانس چندانی برای صعود به لیگ برتر داشته باشد اما این دیدار برای آلومینیوم اراک حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت.

شهرداری ماهشهر خونه به خونه بابل

این بازی را می‌توان جدال تیم‌های قعرنشین لیگ آزادگان دانست. خونه به خونه که فصل قبل در آستانه صعود به لیگ برتر بود و حتی به فینال جام حذفی هم رسید در این فصل شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و قعرنشین است.

بررسی جدول لیگ دسته اول نشان می‌دهد رقابت در پایین جدول هم همچون صدر جدول داغ و جذاب است و 5 تیم برای فرار از سقوط در تکاپو هستند. شهرداری ماهشهر که روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند با پیروزی در بازی قبلی خود برابر نود ارومیه شرایط خود را کمی بهبود بخشید تا به بقا در لیگ دسته یک امیدوار شود. شاگردان اکبر میثاقیان در تیم خونه به خونه هم با کسب 3 امتیاز این بازی می‌توانند چند رده در جدول صعود کنند و از جمع فانوس به دستان لیگ برتر خودشان را جدا کنند. باید دید در پایان چه نتیجه‌ای در این بازی رقم خواهد خورد.

مس کرمان مس رفسنجان

دربی کرمان؛ مس کرمان از مدعیان صعود به لیگ برتر است و تلاش می‌کند بار دیگر به بالاترین سطح فوتبال کشور برگردد. در سمت دیگر مس رفسنجان که شرایط خوبی در ابتدای فصل نداشت با نتایج عالی خود در هفته‌های اخیر خودش را از جمع قعرنشینان جدا کرده و شرایط خوبی را تجربه می‌کند.

هر دو تیم در بازی قبل خود پیروز شده‌اند و با روحیه خوبی به استقبال این بازی می‌روند. مس کرمان به تازگی سرمربی خود را تغییر داده و فرزاد حسین خانی کاپیتان این تیم که یکی از باسابقه‌ترین فوتبالیست‌های لیگ آزادگان است جانشین نادر دست نشان شده‌است. در سمت دیگر حضور علی سامره روی نیمکت مس رفسنجان می‌تواند بر جذابیت‌های این بازی اضافه کند.

هم‌چنین دیدار شاهین شهرداری بوشهر – کارون اروند خرمشهر و گل ریحان البرز – ملوان هم از بازی‌هایی هستند که تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت تیم‌های صعود و سقوط کننده دارد.

برنامه بازی‌های امروز لیگ آزادگان به شرح زیر است:

مس کرمان – مس رفسنجان ساعت 15

بادران تهران – شهرداری تبریز ساعت 15

آلومینیوم اراک – قشقایی شیراز ساعت 15

گل‌گهر سیرجان – سرخپوشان پاکدشت ساعت 15

گل ریحان البرز – ملوان ساعت 15

شاهین شهرداری بوشهر – کارون اروند خرمشهر ساعت 15:30

شهرداری ماهشهر – خونه به خونه ساعت 15:30

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز