خبرگزاری کار ایران

لیکنز: بعد بازی فهمیدیم چه بر سرشجاعی آمده

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۳۰۰

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: خوشحالم که به خانه برمی‌گردم چرا که دوری دو ماهه از خانه سخت بود. امیدوارم سال خوبی داشته باشید.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته بیست و دوم لیگ برتر موفق شد با یک گل از سد پدیده عبور کند. جورج لیکنز، سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: امروز بازی سختی پشت سر گذاشتیم. دیروز هم گفته بودم که پدیده تیم خوبی است ولی امروز شایسته برد بودیم و نشان دادیم شخصیت پیروزی داریم. به بازیکنانم بابت گرفتن سه امتیاز تبریک می‌گویم و اینکه بردن در وجود بازیکنانم است، خوشحالم.

او درباره داوری این دیدار گفت: امروز داور مسابقه عملکرد خوبی داشت و از او بابت قضاوت خوبش تشکر می‌کنم. از هواداران به خاطر حمایتی که انجام دادند تشکر می‌کنم. ما می‌توانستیم به گل دوم برسیم.

سرمربی تراکتورسازی در واکنش به افت بازیکنانش مقابل پدیده، بیان کرد: انتقاداتی به روی چند بازیکن ما وجود دارد که آن را قبول ندارم. ما بازی سختی داشتیم و خدا را شکر از پس آن برآمدیم. ما حتی شانس این را داشتیم که گل دوم را بزنیم اما چون یک گل نتیجه خطرناکی است، نگران گل خوردن بودیم. نکته مهم این است که ما یک گروه هستیم که برای بردن می‌جنگیم و همه می‌خواهیم برنده باشیم.

لیکنز درباره مسعود شجاعی توضیح داد: بعد از ضربه‌ای که به سر این بازیکن خورد، بازی کردن تا پایان برایش سخت بود اما او مقاومت کرد. بعد از بازی فهمیدیم که او نیاز به چند روز استراحت دارد. ما یک گل خوب به ثمر رساندیم و فروزان هم چند واکنش بسیار خوب از خودش به نمایش گذاشت.

او افزود: من به خاطر این مسعود را تعویض نکردم که شما مسعود را دوست ندارید اما من، او و بازیکنان دیگر را دوست دارم. او آمار دوندگی بالایی دارد و به همین دلیل می‌خواهم که تا پایان بازی درون زمین باشد.

سرمربی تراکتورسازی گفت: من دوست دارم از ۱۰۰ درصد پتانسیل تیمم استفاده کنم و نمی‌دانم چرا فشار روی یک بازیکن بیشتر است. می‌خواهم که از کل پتانسیل تیم بهره ببرم. باید بعداً بررسی کنیم که چرا داور به شجاعی کارت زرد نشان داد. من به بازیکنم گفته بودم که بازیکنانی که سه اخطاره هستند مراقب باشند که کارت زرد نگیرند و از بازی‌های بعدی محروم نشوند.

لیکنز در ادامه درباره این دیدار و برنامه این تیم در تعطیلات پیش رو، توضیح داد: ما در ۱۵ دقیقه اول برای این که بتوانیم کنترل بازی را در میانه میدان بگیریم، شروع خوبی نداشتیم ولی رفته رفته این کنترل را به دست آوردیم. در ادامه هم فرصت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. ما امروز شایسته پیروزی بودیم و پدیده به خاطر این که نیمه دوم را با ریسک آغاز کرد، بی محابا به دروازه ما حمله کرد و ما می‌توانستیم گل دوم را روی ضد حمله بزنیم. از زمانی که به این تیم آمدم، پروسه خوبی پشت سر گذاشتیم و کار بزرگی کردیم. از هواداران تشکر و قدردانی می‌کنم. از طرفی هم خوشحالم که به خانه برمی‌گردم چرا که دوری دو ماهه از خانه سخت بود. امیدوارم سال خوبی داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز