خبرگزاری کار ایران

نگاهی به تقابل‌های قلعه‌نویی و قطبی

ژنرال به دنبال اولین پیروزی مقابل امپراتور

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۶۴۵

مصاف افشین قطبی و امیر قلعه‌نویی از هر نظر جالب توجه است و از سوی دیگر نیاز سپاهان به پیروزی در این دیدار انگیزه‌های موفقیت را در هر دو سوی میدان به اوج خواهد رساند.

به گزارش ایلنا،مصاف افشین قطبی و امیر قلعه‌نویی از هر نظر جالب توجه است و از سوی دیگر نیاز سپاهان به پیروزی در این دیدار انگیزه‌های موفقیت را در هر دو سوی میدان به اوج خواهد رساند.  اولین رویارویی قطبی و قلعه‌نویی به جام ملت‌های آسیا در تابستان 86 باز می گردد که پیروزی تیم کره جنوبی بر ایران حکم پایان کار قلعه‌نویی در تیم ملی را صادر کرد.

قطبی قهرمانی را از قلعه‌نویی می‌گیرد؟

بی‌تردید برتری فولاد در دیدار روز جمعه شانس قهرمانی سپاهان را کاهش می‌دهد، بنابراین این فرصت برای قطبی پیش آمده تا از قلعه‌نویی امتیاز بگیرد. در هر صورت سپاهان در این دیدار به دنبال سه امتیاز خواهد بود و قلعه‌نویی و سپاهان به دنبال اثبات خود، و این انگیزه‌ها می‌تواند دیدار روز جمعه اهواز را تماشایی و هیجان‌برانگیز کند. ژنرال در لیگ هفتم هدایت مس کرمان را بر عهده داشت و امپراتور سکاندار پرسپولیس بود.

پیروزی قطبی مقابل قلعه‌‌نویی

در دیدار رفت لیگ هفتم در تهران شاگردان قطبی موفق شدند با یک گل شاگردان قلعه‌نویی را شکست دهند. در دیدار برگشت در هفته بیست و نهم امیرخان خیلی دوست داشت تا انتقام شکست جام ملت ها و دور رفت لیگ برتر را بگیرد اما در خانه خود هم زورش به پرسپولیس قطبی نرسید و آن دیدار بدون گل خاتمه یافت. در لیگ هشتم قلعه‌نویی روی نیمکت استقلال نشست و قطبی تا پایان هفته چهاردهم روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود.

تساوی در دربی

این دو در دربی رفت به مصاف یکدیگر رفتند که آن دیدار با تساوی یک - یک خاتمه یافت. در دربی برگشت دیگر قطبی روی نیمکت پرسپولیس نبود تا حسرت پیروزی بر قطبی کماکان بر دل ژنرال بماند. حالا در لیگ هجدهم و پس از ده سال صبر، قلعه نویی امیدوار است در اهواز بالاخره بتواند قطبی را شکست دهد.

چشم امید قلعه نویی برای شکست قطبی

همکاری دو بازیکن خارجی سپاهان تا اینجای کار 4 گل برای این تیم به همراه داشته است. سپاهان موفق شد در هفته بیست و یکم لیگ برتر با یک گل برابر پارس جم به برتری برسد و از توقف پرسپولیس برای نزدیک شدن به صدر جدول استفاده کند. تک گل سپاهان در این بازی را کی‌روش استنلی روی ارسال دقیق ولادیمیر کومان از روی نقطه کرنر به ثمر رساند. این چهارمین باری است که کومان برای سپاهان پاس گل می‌دهد و هر 4 پاس گل او توسط کی‌روش استنلی تبدیل به گل شده تا نشان از هماهنگی خوب دو بازیکن خارجی سپاهان داشته باشد. کی‌روش از 22 گل که تا الان در لیگ ایران زده سیزده گل را با ضربه سر و 3 گل را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده. کی‌روش در سپاهان روند گلزنی‌اش با ضربه سر را تقویت کرده به‌ طوری که در شانزده مسابقه‌ای که در این فصل با لباس سپاهان انجام داده و از مجموع دوازده گلی که زده، 9 گل با ضربات سر بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز