خبرگزاری کار ایران

رحمتی: بازی بعدی از خجالت هواداران بیرون می آییم

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۵۸۱

دروازه بان تیم استقلال گفت: ما در بازی امروز مستحق برد بودیم و تیم ما هم خیلی خوب بود و می توانستیم با گل کردن یکی از موقعیت ها به حق مان برسیم و به عنوان تیم برنده بازی را ترک کنیم.

به گزارش ایلنا، سیدمهدی رحمتی پس از پایان دیدار استقلالی ها برابر العین در برابر خبرنگاران درباره بازی گفت: در وهله تشکر می کنم از همه هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند. امیدوارم در بازی های بعدی از خجالت آنها دربیاییم. در مورد بازی باید بگویم در نیمه اول با پرس تیم العین کمی دچار سردرگمی بودیم اما در نیمه دوم شرایط برای ما خیلی بهتر بودیم و توانستیم یک گل بزنیم و پنج موقعیت صددرصد گل داشتیم که تبدیل به گل نشد. 


او ادامه داد: ما در بازی امروز مستحق برد بودیم و تیم ما هم خیلی خوب بود و می توانستیم با گل کردن یکی از موقعیت ها به حق مان برسیم و به عنوان تیم برنده بازی را ترک کنیم. 


کاپیتان استقلالی ها درباره اشتباهات محرز داوری در این بازی و بازی پرسپولیسی ها گفت: نمی دانم چطور باید بگویم. فدراسیون فوتبال باید مشکلاتش را با AFC حل کند و با نفوذ بیشتر مشکلات تیم های ایرانی را حل کند. آنجا باید زور ما بیشتر شود. شما ببینید که تیم های عربستانی با نفوذ خود حتی داور بازی را نیز عوض می کنند آنها هر کاری که دلشان می خواهد می کنند اما ما نه، ما فقط گوش فرمان آنها هستیم. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز