خبرگزاری کار ایران

چشمی: با این برنامه ریزی سه تیم نتیجه نمی گیرند

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۵۷۹

مدافع تیم استقلال گفت: از هواداران هم تشکر می کنم که در این سرما آمده بودند. تلاشمان را می کنیم. یک مقدار بدشانس بوده ایم.

به گزارش ایلنا،  روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی یک بر یک در تهران مقابل العین در گفتگو با خبرنگاران در مورد نتیجه به دست آمده گفت: خیلی موقعیت گل داشتیم؛ هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم.


چشمی در مورد صحنه گل مردود شده استقلال بیان کرد: ندیدم؛ ولی به من گفتند آفساید نبوده است ولی مهم تر نوع بازی ما بود. فکر می کنم خوب بازی کردیم. اگر این سه امتیاز را می گرفتیم خیلی مهم بود ولی قطعا اگر همین نوع بازی را ادامه بدهیم، نتایج خوبی در این گروه می گیریم. یک مقدار بدشانسی و فرصت سوزی داریم.

 

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در مورد فاصله کم بازی ها عنوان کرد: فاصله بازی ها کم است. درست است این برنامه ریزی ها از قبل بوده و معلوم بوده بازی های آسیایی بوده. ولی می توان یک مقدار کمک کرد؛ واقعا فشار است. ما بعد از بازی با الدحیل برگشتیم با نفت مسجد سلیمان بازی کردیم و الان با العین. فکر می کنم اگر کمک کنیم تا هر سه تیم نتیجه بگیرند، خیلی بهتر است.


وی در مورد اینکه هواداران نگران تیم هستند، اضافه کرد: تیم خوبی است ولی تمام تلاشمان این است که امتیاز بگیریم و از گروه بالا برویم. از هواداران هم تشکر می کنم که در این سرما آمده بودند. تلاشمان را می کنیم. یک مقدار بدشانس بوده ایم.


چشمی در مورد شانس صعود استقلال تاکید کرد: صد در صد شانس صعود داریم، اگر همین روش را ادامه دهیم.


در نهایت سوال پایانی از داوری ها در آسیا بود که او اضافه کرد: واقعا نمی دانم چه بگویم ولی فکر می کنم نیمه اول هم می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. ما از داوری در حال ضرر کردن هستیم. زور تیم های ایرانی به تیم های عربی نمی رسد. البته اگر توپ هایمان گل می شد، کار به بحث داوری کشیده نمی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز