خبرگزاری کار ایران

گاریدو: شانس ما از روحیه قوی نشات می گیرد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۵۷۲

سرمربی العین گفت: می‌خواستیم روحیه خود را بالا نگه داریم و تیم را بازسازی کنیم. ترک کردن زمین با یک امتیاز اتفاق خوشایندی برای ما بود.

به گزارش ایلنا، گاریدو سرمربی العین پس از کسب یک امتیاز برابر استقلال در نشست خبری گفت: این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و گرفتن امتیاز برای ما مهم بود. بازی کردن با استقلال کار سختی است و ما توانستیم یک امتیاز کسب کنیم. در نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم و استقلال به خوبی مقابل کارهای تاکتیکی ما ایستادگی کرد و این در حالی بود که برای ما گل نخوردن در این نیمه حائز اهمیت بود.

وی افزود: می‌خواستیم روحیه خود را بالا نگه داریم و تیم را بازسازی کنیم. ترک کردن زمین با یک امتیاز اتفاق خوشایندی برای ما بود.

سرمربی العین درباره موضوع که چرا در نیمه دوم پرس خط دفاعی استقلال را در دستور کار نداشتید، بیان کرد: در هر بازی دو تیم است و ما می‌خواستیم استقلال را بیشتر پرس کنیم اما شاگردان شفر این اجازه را به ما ندادند. آنها بازی را کنترل کردند و گل اول را به ثمر رساندند. ما روحیه خود را از دست ندادیم و تلاش کردیم و به گل تساوی رسیدیم و این برای ما مهم بود. این برای روحیه تیم مهم بود و بازیکنان تیمم را برای این نمایش تحسین می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شما خوش شانس بودید که شکست نخوردید، تصریح کرد: جنگیدن مهم بود و شانس ما از روحیه‌مان نشأت می‌گیرد.

سرمربی العین در ادامه درباره تیم‌هایی که شانس صعود دارند، گفت: نمی دانم چه تیمی بالا می‌رود جون پیشگو نیستم. شانس از تلاش می‌آید و ما امروز نشان دادیم که با تمام وجود تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز