خبرگزاری کار ایران

تعویق مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۳۲۴

زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد.

به گزارش ایلنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییر زمان برگزاری دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرده است.

این خبر را روزنامه الریاضیه منتشر کرده است و نوشته کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور رسمی با تعویق زمان برگزاری دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اسیا موافقت کرده است. دلیل این تصمیم حضور تیم های قطر و ژاپن به عنوان تیم های میهمان در مسابقات کوپا آمریکا است که با حضور 12 تیم برگزار می شود.

مسابقات جام ملت های آمریکای جنوبی از 14 ژوئن تا 7 جولای سال 2019 در کشور برزیل برگزار می شود. این در حالی است که طبق برنامه ای اف سی، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید روزهای 17 تا 19 ژوئن برگزار شود و بازی های برگشت هم 24 تا 26 ژوئن انجام می شود. با این برنامه ریزی تنها چاره ای که وجود داشت تغییر در زمان برگزاری بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود. هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص زمان جدید برگزاری بازی ها در این مرحله خبری اعلام نکرده است.

تیم های فوتبال قطر و ژاپن که در تاریخ مذکور در کشور برزیل حضور دارند، به ترتیب 3 و 4 نماینده در لیگ قهرمانان دارند و اگر قرار باشد بازی های لیگ قهرمانان به تعویق نیافتد، نماینده های این دو کشور در صورت صعود به یک هشتم نهایی، به شدت ضرر می کنند و عملا بازی بدون ملی پوش ها برایشان ممکن نخواهد بود. السد، الدحیل و الریان نماینده های قطر هستند و کاشیما، هیروشیما، اوراوا ردز و کاواساکی تیم های ژاپنی این تورنمنت هستند.

این خبر البته می تواند خبر خوشی برای نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم باشد به این خاطر که آنها می بایست بعد از بازی های لیگ برتر تمرینات خود را دنبال می کردند تا در صورت صعود از مرحله گروهی در خرداد ماه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند اما با تغییر در زمان برگزاری بازی ها اکنون چنین ضرورتی برای آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز