خبرگزاری کار ایران

کی‌روش، غنیمت برزیلی ژنرال؛ کسب 10 امتیاز، هتریک در دبل‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۲۲۸

به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی در فصل جاری توانسته یک مهاجم کلاسیک و باکیفیت در نوک خط حمله تیمش پیدا کند.

به گزارش ایلنا،به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی در فصل جاری توانسته یک مهاجم کلاسیک و باکیفیت در نوک خط حمله تیمش پیدا کند. این مهاجم قدبلند با قدرت بالای سرزنی توپ‌های بلند سپاهان را یا تبدیل به گل می‌کند یا برای هم تیمی‌هایش موقعیت می‌سازد. کی‌روش استنلی قدرت حمل توپ و دریبل خیلی بالایی ندارد اما روی هوا و از نظر قدرت سرزنی و گلزنی مهاجمی است که امسال با یازده گلش توانسته یکی از نیروهای موثر سپاهان باشد.

گلزنی پس از شش هفته

کی‌روش استنلی از هفته ششم گلزنی‌اش را آغاز کرد و در 6 دیدار متوالی موفق به ثبت 9 گل شد. روند گلزنی‌های این مهاجم برزیلی در دیدار برابر ماشین‌سازی که با محرومیت او از دیدار برابر پدیده هم همراه شد، قطع شد و از آن مسابقه پای کی‌روش به گلزنی باز نشده بود. کی‌روش پس از یک جلسه محرومیت در دیدار برابر پرسپولیس به ترکیب بازگشت ولی این بار از زمین اخراج شد تا علاوه بر محرومیت در دیدار برابر استقلال خوزستان به دلیل دریافت کارت قرمز، در دیدار برابر صنعت نفت آبادان هم با حکم کمیته انضباطی محروم شود.

دو ماه گل نزدن، رسیدن استوکس و علیپور به صدر

از آخرین بازی که کی‌روش در دیدار برابر سایپا گلزنی کرد، دو ماه سپری شده بود؛ طی این مدت استوکس به تراکتورسازی بازگشته و علیپور 8 گله شده بود تا خطر از دست رفتن صدر جدول گلزنان بیخ گوش کی‌روش 30 ساله باشد. در نهایت کی روش پس از چند بازی که با عدم گلزنی برای او همراه شده بود، مقابل سپیدرود گل دهم خود را در لیگ هجدهم ثبت کرد.

گلزنی به پارس جم در رفت و برگشت

این بازیکن که از وقت‌های اضافی دیدار برابر پارس‌جنوبی جم گلزنی‌هایش را آغاز کرد، باز هم با گلزنی در دقایق پایانی همان روند نیم‌فصل اول را در نیم فصل دوم تکرار کرد. استنلی کی‌روش از 22 گل، سیزده گل را با ضربه سر و 3 گل را نیزاز روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است. کی‌روش در سپاهان روند گلزنی‌اش با ضربه سر را تقویت کرده به‌طوری که در شانزده مسابقه‌ای که در این فصل با لباس سپاهان انجام داده واز مجموع دوازده گلی که زده، 9 گل با ضربات سر بوده است.

شیر در لیگ برتر،گربه در لیگ قهرمانان

مهاجم برزیلی سپاهان در فصل گذشته 30 بازی برای ذوب‌آهن انجام داد. او در 21 بازی لیگ برتر 9 گل و در 9 بازی لیگ قهرمانان تنها یک گل به ثمر رساند، هرچند سه پاس گل هم به هم تیمی‌هایش داد. کی‌روش امسال نیز در 16 بازی لیگ برتر 11 گل، 3 بازی جام حذفی یک گل و در مجموع 19 بازی 12 گل برای سپاهان زده است. آمار او فقط در لیگ برتر 37 بازی و 20 گل و میانگین 0.54 گل زده در هر مسابقه را نشان می دهد.

هت‌تریک در دبل

کی‌روش استنلی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در سه بازی برای سپاهان موفق به ثبت دبل شده است. او در سه بازی برابر نفت مسجدسلیمان، نساجی و سایپا در یک بازی دو گل به ثمر رسانده است. او سه گل سه امتیازی برای سپاهان به ثمر رسانده و 9 امتیاز برای تیمش کسب کرده است. او در بازی برابر پارس‌جنوبی هم  با گلش سپاهان را از شکست نجات داد و یک امتیاز برای این تیم کسب کرد.

کسب 10 امتیاز برای سپاهان

می‌توان گفت کی‌روش دست کم 10 امتیاز در این فصل برای سپاهان گرفته است. کی‌روش علاوه بر گل ارزشمندی که برابر پارس جم زد با این گل یازده گله شد و بالاتر از علی علیپور مهاجم پرسپولیس و آنتونی استوکس مهاجم تراکتورسازی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفت. کی‌روش با توجه به اینکه علی علیپور یکی از جدی‌ترین رقیبانش در بازی برابر نساجی گل نزد، اکنون در صدر جدول گلزنان لیگ هجدهم قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز