خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: تا پایان سال از موزه ورزش رونمایی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۲۰۳

وزیر ورزش و جوانان از افتتاح موزه ورزش تا پایان سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان کشورمان در حاشیه مراسم اهدال مدال قهرمانان ورزشی به موزه کمیته ملی المپیک اظهار داشت: امروز مشاهده کردیم که چه تعداد بالایی از مدال‌ها و یادبودها و کاپ‌ها از سوی فدراسیون‌ها و ورزشکاران کشورمان تقدیم موزه شد. حجم بالای جوایز یادبودها و مدال‌ها موید این موضوع بود که هر چه سریعتر باید موزه ورزش را افتتاح کنیم کاری که با همت صالحی‌امیری انجام شده است و بخشی از ساختمان کمیته ملی المپیک به این موضوع اختصاص یافته است و تا امروز با همگرایی خوبی نیز پیش رفته است. در حال حاضر بخش زیادی از ویترین‌ها آماده شده است و تلاش ما این خواهد بود تا قبل از پایان سال 97، موزه ورزش را به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: در ملاقات‌هایی که با روسای فدراسیون‌ها و قهرمانان داشتم آنها اعلام کردند که چند برابر هدایایی که امروز اهدا شد همچنان درون خانه‌ها و داخل فدراسیون‌‌ها وجود دارد که تا امروز متاسفانه به دلیل نبود موزه و مکانی که تاریخ ورزش ایران را نشان بدهد به اطلاع مردم نرسیده است. امیدوار هستیم با این کار خوب که مورد استقبال قرار گرفته است قدم اساسی برای گردآوری و ارائه تاریخ ورزش ایران به نسل جدید فراهم کنیم تا مکانی برای افتخار به گذشته و امید به آینده باشد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: قرار است ساختمان اصلی موزه ورزش ظرف دو سال آینده به بهره‌برداری برسد و مراحل اولیه این کار نیز انجام شده است. موزه‌ای که می‌تواند نقش خود را در رشد و توسعه ورزش کشور و افتخارآفرینی ورزشکارانی که تلاش خود را برای برافراشته شدن پرچم ایران انجام دادند، باشد و با جدیت صالحی امیری و وزارت ورزش در حال پیگیری است.

سلطانی‌فر در پاسخ به اینکه که فیفا با ارسال نامه ای، حضور وزرای ورزش کشورها در مجامع فدراسیون این رشته را منع کرده است، گفت: شما آیا این نامه را دیده‌اید؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز