خبرگزاری کار ایران

در مصاحبه با AS

ابراز علاقه پوچتینو برای هدایت کهکشانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۸۲۹

سرمربی موفق آرژانتینی تاتنهام از گزینه‌های هدایت رئال مادرید است.

به گزارش ایلنا، پس از نتایج ضعیف رئال مادرید در این فصل و حذف از لیگ قهرمانان اروپا مدیران باشگاه از اخراج سانتیاگو سولاری خبر دادند و به دنبال گزینه‌ای مناسب برای نیمکت تیم خود هستند. 

از مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی و موفق تاتنهام به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی سرمربی‌گری رئال مادرید در فصل آینده نام برده شده‌است. پیش از این شایعاتی مبنی بر انتقال پوچتینو به منچستریونایتد در پایان فصل به گوش می‌رسید اما با توجه به عملکرد فوق‌العاده سولسشر در یونایتد رئال مادرید به تنها گزینه او تبدیل شده‌است. 

پوچتینو در پاسخ به علاقه رئال مادرید به خود گفت: دیدم به این اتفاق مثبت است. وقتی باشگاه بزرگی همچون رئال به شما علاقه دارد به این معنی است که کارت را درست انجام دادی. 

او ادامه داد: رابطه‌ام با فوتبال اسپانیا همیشه خوب بوده‌است و مطمئنا روزی به اسپانیا برمی‌گردم تا شرایط جدیدی را تجربه کنم. همیشه به دنبال چالش‌های جدید بوده‌ام که این اتفاق می‌تواند چالش جدید دوران حرفه‌ای من باشد.

پوچتینو سابقه بازی در اسپانیول و زندگی در شهر بارسلونا را دارد. انتقال به مادرید می‌تواند چالش جدید در دوران حرفه‌ای او باشد. 

سرمربی آرژانتینی در این فصل نتایج خوبی با تاتنهام کسب کرده و در جای سوم لیگ جزیره قرار دارد. هم‌چنین آن‌ها با شکست دورتمند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند. با توجه به اینکه تاتنهام در دو فصل اخیر خرید خاصی نداشته می‌توان گفت عملکرد او تحسین برانگیز بوده‌است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز