خبرگزاری کار ایران

مسی مرد رکوردهای دنیا فوتبال

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۴۸۱

لیونل مسی رکوردهای زیادی را در دنیای فوتبال به اسم خود ثبت کرده و حالا در آستانه ثبت رکوردی جدید است.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا در آستانه ثبت رکوردی دیگر برای این تیم است. عملکرد اعجوبه آرژانتینی در این فصل فوق‌العاده بوده و مهاجم کاتالان‌ها در 33 بازی که برای بارسلونا انجام داده توانسته 34 گل به ثمر برساند و هم‌چنین موفق به دادن 18 پاس گل به هم‌تیمی ‌های خود شده‌است.

نمایش‌ تحسین برانگیز مهاجم آرژانتینی نقش ویژه‌ای در صدرنشینی این تیم در لالیگا و صعود آن‌ها به فینال جام حذفی اسپانیا داشته‌است و با توجه به حذف رئال مادرید از اروپا حالا بارسلونا شانس اول قهرمانی در چمپیونز لیگ است تا بعد از سه سال به این عنوان دست پیدا کند.

اما مسی می‌تواند در آینده‌ای نزدیک رکورد بازی در لالیگا را بشکند و به بازیکنی تبدیل شود که بیش‌ترین بازی را با لباس بارسلونا در لالیگا داشته‌است.

هفته قبل مسی برای چهارصد و چهل و دومین بار با لباس بارسلونا در لالیگا به میدان رفت و توانست به آندرس اینیستا هافبک سابق آبی و اناری‌ها برسد. دیدار برابر وایادولید می‌تواند مهاجم آرژانتینی را به تنهایی در رده دوم قرار دهد.

ژاوی هرناندز نیز با 505 بازی بیشترین بازی را با لباس کاتالان‌ها در لالیگا داشته‌ است و مسی برای شکستن این رکورد باید 63 بازی دیگر برای بارسلونا انجام دهد که با توجه به اینکه هنوز 31 سال دارد و حداقل چند فصل دیگر در نیوکمپ ماندگار خواهد بود به نظر می‌رسد رسیدن به این رکورد هم کار سختی برای او نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز