خبرگزاری کار ایران

الناز رکابی از آرزوهای ورزشی‌اش می‌گوید

قهرمان سنگنوردی آسیا: هدفم سهمیه المپیک است

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۳۴۶

الناز رکابی دختر زنجانی ورزش ایران بی‌شک از بهترین‌های کشور در رشته سنگ‌نوردی است که هدف مهمی را پیش رو دارد.

به گزارش ایلنا، او که پیش از این در رقابت‌های سنگ‌نوردی کاپ آسیا در کشور چین موفق شد دو مدال طلا و برنز به دست آورد در گفتگویی که به متاسبت عید نوروز با ایلنا داشت از آرزوی ورزشی‌اش برای کسب سهمیه المپیک در سال 98 می‌گوید، از زندگی یک ورزشکار حرفه‌ای و از تعطیلات نوروزی که به دلیل حضور در اردو یا تمرینات نتوانسته در کنار خانواده‌اش باشد.

الناز رکابی در ابتدا با بیان اینکه عید نوروز همیشه پر از خاطرات بسیار خوب در کنار خانواده بوده گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که اگر اردو و یا تمرینی بر پایه برنامه فدراسیون نباشد عید نوروز را در زنجان و در کنار خانواده باشم.

وی افزود: طبق رسوم بیشتر مردم ایران زنجانی‌ها هم سنت دید و بازدید را دارند و این برای خود من که در طول سال اردو و تمرین دارم، در تهران ساکن هستم و معمولا خانواده و بستگانم را نمی‌بینم فرصت بسیار خوبی را فراهم می‌کند، شاید بهترین و مهمترین قسمت عید نوروز همین جمع شدن کل خانوده باشد که برای من بسیار شیرین است. البته خیلی وقتها در طول دوران ورزشی‌ام خیلی کمتر توانسته‌ام عید را با خانواده باشم مانند سال گذشته که در اردوی تمرینی کشور آلمان بودیم.

قهرمان سنگنوردی آسیا: هدفم سهمیه المپیک است

رکابی با بیان اینکه سال 97 سال بسیار خوب و مهمی برای ورزش بانوان بود گفت: به دلیل برگزاری بازی‌های آسیایی سال 97 از اهمین بالایی برخوردار بود که امسال هم سهمیه خانم‌ها در این مسابقات بیشتر بود و هم اینکه درخشش خانم‌ها در این رقابت‌ها گویای موفقیت دختران ورزش ایران بود.

وی با بیان اینکه از عملکر خود در مسابقات آسیایی خیلی راضی نبودم گفت: خیلی دوست داشتم در این رقابتها موفق به کسب سکو شوم که دور از انتظار هم نبود ولی متاسفانه به دلیل بدشانسی در فیلد سرعت که رشته تخصصی من هم نیست نتیجه دلخواهم را کسب نکرده و این روی نتایج دیگر ماده‌ها هم تاثیر منفی گذاشت ولی در مجموع حضور در این رقابتها برای من تجربه بسیار خوب و بزرگی بود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت سال 98  برای ورزشکاران گفت: سال آینده مهمترین سال ورزشی زندگی من است و سه مسابقه بسیار مهم برای کسب سهمیه المپیک پیش رو دارم که امیدوار هستم عملکرد خوبی داشته و بتوانم سهمیه المپیک را که مهمترین آرزوی ورزشی و هدف ورزشی من است را به دست آورده و برای کشورم افتخار‌آفرینی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز