خبرگزاری کار ایران

شایعه داغ این روزهای فوتبال اروپا

مورینیو در آستانه بازگشت به مادرید

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۲۴۴

با توجه به شایعات منتشرشده به نظر می‌رسد مورینیو سرمربی بعدی رئال مادرید خواهدبود.

به گزارش ایلنا، پروژه بازگشت خوزه مورینیو به مادرید آغاز شده و این سرمربی پرتغالی را می‌توان محتمل گزینه جانشینی سانتیاگو سولاری دانست. طبق ادعای نشریه آ اس اسپانیا مسولان باشگاه مادریدی دیروز با خورخه مندز در مورد بازگشت مورینیو به مادرید صحبت‌هایی داشتند تا این شایعه جدی‌تر از گذشته شود.

به نظر می‌رسد مسولان رئال برای اخراج سانتیاگو سولاری به جمع‌بندی رسیده‌اند و حتی ممکن است قبل از بازی یکشنبه برابر وایادولید مربی آرژانتینی اخراج شود. کهکشانی‌ها هنوز به نائب قهرمانی لالیگا امیدوارند. این اتفاق از آن جهت اهمیت دارد که در صورت نائب قهرمانی رئال در لالیگا آن‌ها می‌توانند در فصل بعد سوپرکاپ اسپانیا که با حضور 4 تیم برگزار می‌شود حضور داشته باشند.

هم‌چنین نشریه تلگراف در گزارشی به احتمال بالای بازگشت مورینیو به رئال اشاره کرده و مدعی شده‌است این اتفاق تقریبا نهایی شده‌است. اما هنوز مشخص نیست مورینیو در پایان فصل هدایت رئال را برعهده خواهدگرفت یا این اتفاق در همین فصل نهایی خواهد شد.

مورینیو هنوز برای قبول سرمربی گری تیم سابق خود به جمع بندی نرسیده و ممکن است پیشنهاد پرز را رد کند. رابطه نه‎‌چندان خوب سرمربی پرتغالی با تعدادی از بازیکنان و همینطور درگیری‌هایی که با تعدادی از اعضای مدیریتی باشگاه در فصل آخر حضورش در مادرید داشت از تردیدهای او برای قبول نیمکت رئال است.

گفتنی است مورینیو بین سال‌های 2010 تا 2013 سرمربی رئال مادرید بود که موفق به یک قهرمانی در لالیگا و یکبار قهرمانی در کوپا دل‌ری شد. هم‌چنین مورینیو سه فصل متوالی رئال را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند اما هر سه بار در رسیدن به فینال ناکام ماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز