خبرگزاری کار ایران

آمار فوق‌العاده هافبک ذوب‌آهن برابر الزورا

عباسی به دنبال تکرار درخشش آسیایی مقابل یحیی گل محمدی

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۱۶۵

محمدرضا عباسی یکی از بهترین بازیکنان هفته اول لیگ قهرمانان آسیا بود که آمار فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشت.

به گزارش ایلنا، ذوب‌آهن در اولین بازی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم الزورا عراق قرار گرفت و با وجود بازی بسیار خوبی که از خود به نمایش گذاشت نتوانست با برد زمین را ترک کند. شاید اگر درخشش جلال حسن دروازه‌بان تیم عراقی نبود نماینده فوتبال کشورمان به یک برد پرگل دست پیدا می‌کرد.

یکی از بازیکنانی که عملکرد فوق‌العاده‌ای در این بازی داشت محمدرضا عباسی، هافبک جوان ذوب‌آهن بود که با حرکات خود بارها باعث آزار مدافعان حریف شد. نگاهی به آمار ثبت شده از عباسی نشان می‌دهد این بازیکن با 16 دریبل بهترین بازیکن هفته آسیا از نظر دریبل‌زنی بوده‌است. هم‌چنین عباسی 8 بار از بازیکنان حریف خطا گرفته که برای لیگ قهرمانان آسیا آمار ‌فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

ذوب‌آهن امروز باید برابر پدیده مشهد قرار بگیرد، تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد و حضور هواداران مشهدی در این بازی می‌تواند کار را برای شاگردان منصوریان سخت‌تر  از قبل کند. ‌ذوب‌آهن در لیگ برتر جایگاه خوبی ندارد و با 15 امتیاز تیم چهاردهم جدول است و اگر شاگردان منصوریان غفلت کنند خطر سقوط آن‌ها را تهدید خواهد کرد. 

درخشش عباسی در این بازی برای شاگردان علیرضا منصوریان بسیار مهم خواهدبود و خلاقیت و تکنیک او می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در برنامه‌های هجومی ذوب‌آهن داشته‌باشد. از آخرین گل ذوب‌آهن در لیگ برتر نزدیک به سه ماه می‌گذرد و شاید بتوان ضعف خط حمله این تیم را یکی از دلایل اصلی حضور این تیم در انتهای جدول دانست.

باید دید آیا درخشش محمدرضا عباسی در لیگ برتر هم ادامه‌دار خواهدبود و این بازیکن می‌تواند به تیمش کمک کند دست پر از مشهد خارج شود یا نتایج ضعیف علیرضا منصوریان و ذوب‌آهن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز