خبرگزاری کار ایران

مهاجری: تراکتورسازی آنقدر قدرت دارد که نیاز به وا دادن ماشین سازی ندارد/ عیدی من به پسرم پس گردنی است

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۹۱۳

سرمربی ماشین سازی در مورد دربی تبریز صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی، گفت:‌ با توجه به شرایط جدول فردا میزبان تراکتورسازی هستیم. بازی سختی داریم. به دلایل مختلف و شرایط دو تیم بازی فردا بسیار سخت است. خودم هفت سال است دربی مشهد را تجربه کردم اما تنها چیزی که دربی را متمایز می‌کند این است که الفاظ بدی بین هواداران استفاده نمی‌شود. حساسیت وجود دارد اما الفاظ بدی رد و بدل نمی‌شود. خوشحالم که جو ورزشگاه تبریز از این وضعیت مبری است و این یک نقطه عطف در دربی‌های کشور است. صحبت‌هایی مطرح است اما تلاش می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. از روزی که در خدمت ماشین سازی هستم تمام تلاشم را کردم تا عملکرد خوبی داشته باشیم. از وضعیت سخت هفته‌های ششم و هفتم جدا شدیم و تیم به اعتماد به نفس خوبی رسیده است. تراکتورسازی آنقدر قدرت دارد که نیاز به وا دادن ماشین سازی ندارد.

وی افزود: برای قهرمان شدن تراکتورسازی آنها نیازی به وا دادن ماشین سازی‌ ندارند. تیمی که استقلال و سپاهان را برده نیازی به کمک ندارد. افرادی که این مباحث را مطرح می‌کنند شناختی از افکار ما ندارند. مربیگری‌ام را از شیرین فراز شروع کردم. ما آن زمان در ابتدا شرایط خوبی نداشتیم اما رفته رفته شرایط بهتری پیدا کردیم. در بازی‌‌آخر با استقلال اهواز بازی داشتیم. بازی برای ما اهمیتی نداشت اما برای استقلال اهواز مهم بود ولی ما در آن بازی بردیم و استقلال اهواز سقوط کرد.این شرایط برای من و تیم‌های تحت هدایتم قبلا تکرار شده است. سال قبل هم این وضعیت  را با پدیده داشتیم. شهری که برای خودش فرهنگ و تمدن دارد اصلا به این مسئله ورود نمی‌کند. شهری که فرهنگ بزرگی دارد به مسائل تبانی ورود نمی‌کند. فردا بزرگداشت برادران باکری است و کسی نباید به خودش اجازه بدهد در این مورد فکر کند. نمی‌دانم چرا برخی به خودشان اجازه می‌دهند در این موارد اظهار نظر کنند.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز در ادامه گفت: من دوست دارم تراکتورسازی قهرمان شود و پدیده سهمیه بگیرد. ما برای بازی با پدیده به مشهد رفتیم جنگیدیم و یک امتیاز گرفتیم. فردا بحث پیاده شدن افکار خوب مردم آذربایجان است. امیدوارم سوای نتیجه یک بازی خوب برگزار شود. ما یک پاداش خوب برای بازیکنان‌مان در نظر گرفته‌ایم . در تلاش هستیم بازیکن خارجی به این بازی برسد و سعی می‌کنیم او را حداقل برای دقایقی بازی بدهیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که یک فوتبال خوب برگزار کنیم و این روز را باید روز فوتبال پاک آذربایجان نام‌گذاری کنیم. تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

مهاجری در مورد اینکه بازیکن خارجی و تازه وارد این تیم چه زمانی می‌تواند کارت بازی را دریافت کند، گفت: خودش پیگیر یک قضیه است که از جانب باشگاه قبلی او است مشغول صحبت هستند قرار است تا آخر امشب مدارکی برسد اگر این اتفاق بیفتد و کارتش را بگیرد فردا از او استفاده خواهیم کرد.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد برگزاری این بازی در ورزشگاه یادگار امام گفت:  این مسئله در اختیار ما نیست در دست شورای تأمین است بنیان‌دیزل کوچک است فردا دربی برای شهر تبریز است وقتی ورزشگاه مملو از تماشاگر می‌شود به بازیکن احساس خوبی دست می‌دهد. من فکر می‌کنم می‌توانیم یک روز خوب را رقم بزنیم.

وی در مورد اینکه کدامیک از بازیکنانش در بازی فردا غایب خواهند بود، گفت: به جز معبودی که چهار کارته است بقیه شرایط بازی دارند روی نقاط ضعف و قوت تراکتورسازی کار کردیم و سعی می‌کنیم از بازیکنانی استفاده کنیم کیفیت تیم حفظ شود.

مهاجری در مورد مصدومان ماشین‌سازی  افزود: یوسف سیدی هنوز تمرین می‌کند و به شرایط بازی نرسیده است ما خوشبختانه بردمان کم بوده اما نباخته‌ایم تنها در دو بازی مقابل پرسپولیس و پیکان شکست خوردیم که در هر دو غافلگیر شدیم.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد حضور پسرش در کادر فنی تیم تراکتورسازی بیان داشت: بودنش کنار ما یک بحث دارد و روبه‌روی ما هم یک بحث دیگر دارد. به هر حال فوتبال حرفه‌ای همین است. چه بگویم؟ داستان رستم و سهراب را بگویم؟!

وی در پاسخ به این سؤال که پسرش اعلام کرده قرار است فردا پدرم به من عیدی بدهد، گفت: عیدی را با دو پس گردنی به او می‌دهم! اینها دلیلی نمی‌شود که اعتبار و ارزش‌مان را زیر سؤال ببریم. چهار بازیکن ما از قبل سه کارته بودند و افرادی را که بحث‌هایی را مطرح می‌کنند به خدا واگذار می‌کنم. بچه‌ها می‌دانند که ما از این بازی چه می‌خواهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز