خبرگزاری کار ایران

با حضور علی دایی و چهره‌های سرشناس؛ مراسم روز درختکاری باشگاه سایپا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۷۲۹

آیین روز درختکاری در باشگاه سایپا امروز با حضور دکتر سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ مراسم روز درختکاری توسط باشگاه سایپا با حضور دکتر سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، جمعی از مدیران ارشد شرکت های گروه، مهندس مصطفی مدبر مدیرعامل، مرتضی فراهانی قائم مقام و مهرداد اسلامی عضو موظف هیات مدیره و  تمامی مدیران و پرسنل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، دکتر رحمانی شهردار منطقه 21 تهران، علی دایی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان، احسان قائم مقامی شطرنج باز نامدار سایپا و آسیا، جعفر کاشانی پیشکسوت فوتبال و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، مهدی پنام تاش سرمربی تیم واترپلو سایپا، مهسا جاور قهرمان نامدار قایقرانی کشور، متین زبردست نائب رئیس فدراسیون والیبال، نمایندگان سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور و جمعی از پیشکسوتان، ورزشکاران و کادر فنی تیم های مختلف ورزشی سایپا برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مصطفی مدبر، مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تشکر از پیشکسوتان حاضر در مراسم و مدعوین اظهار داشت: درختکاری از جمله فعالیت های نیکو در زمینه حفاظت از محیط زیست است که باید جدی گرفته شود. در آیات و احادیث نیز بارها به این مساله تاکید شده است و حراست از نعمات خداوندی و نگهداری از محیط زیست وظیفه هر انسانی است و درخت به عنوان قلب و ریه زمین باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در وضعیت کنونی اقتصادی کشور که اکثر آحاد جامعه را با مسائل بسیاری روبه رو کرده است قطعا فعالیت در زمینه فرهنگی ورزشی می تواند راهگشا باشد و با به کار گیری از ظرفیت ها و فضای موجود باعث افزایش حس نشاط و امیدواری شود. به اعتقاد من، ما در این جنگ اقتصادی سربازان فرهنگی ورزشی هستیم و رسالت سنگینی بر دوش ماست که تمام تلاش و همت خود را به کار خواهیم بست تا به بهترین نحو در این مقوله فعالیت کنیم.

در ادامه این مراسم به مناسبت روز درختکاری و پاسداشت منابع طبیعی، مهمانان و مسئولین حاضر چندین اصله درخت کاشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز