خبرگزاری کار ایران

شفر بدون شکست، مرزبان بدون پیروزی

چند نکته درباره بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۹۹

استقلال بعد از نتایج درخشان در هفته‌های اخیر لیگ برتر و رسیدن به جمع مدعیان اصلی قهرمانی، در هفته بیست و یکم در تهران میزبان نفت مسجدسلیمان است.

به گزارش ایلنا،استقلال بعد از نتایج درخشان در هفته‌های اخیر لیگ برتر و رسیدن به جمع مدعیان اصلی قهرمانی، در هفته بیست و یکم در تهران میزبان نفت مسجدسلیمان است. استقلال تا قبل از این بازی با 37 امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته و نفت مسجدسلیمان با هجده امتیاز در رده سیزدهم است.

پنجمین دیدار

تیم‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان پنجمین مواجهه دو تیم به حساب می‌آید. سه بازی از این چهار بازی در لیگ برتر و یک بازی در رقابت‌های جام حذفی برگزار شده است.

چهار هیچ به نفع استقلال

استقلال در چهار بازی قبلی برابر نفت مسجدسلیمان چهار برد به دست آورده است و رکوردش برابر این تیم تا قبل از بازی روز جمعه برابر مسجدسلیمانی‌ها صددرصدی است. استقلال در این بازی ها 6 گل زده و یک گل هم خورده است.

گلزنان

استقلال 6گلش را در بازی برابر نفت مسجدسلیمان توسط اللهیار صیادمنش، مهدی قائدی، روح‌ا... باقری، غلامرضا عنایتی، محمد قاضی و سجاد شهباززاده به ثمر رسانده است. تنها گل مسجدسلیمانی‌ها را در بازی‌های رودررو با استقلال حکیم نصاری زده است.

آمار  100درصدی شفر

وینفرد شفر سرمربی آلمانی تیم استقلال دو بار با نفت مسجدسلیمان رودررو جدال کرده که هر دوبار هم به پیروزی رسیده است.

شفر بدون شکست

وینفرد شفر سه بار به عنوان مربی برابر تیم‌‌هایی که علیرضا مرزبان هدایت آن را به عهده داشته‌اند قرار گرفته که دو بار برتری با شفر بوده و یک بار هم  دو تیم با هم مساوی کرده‌اند. دو برد شفر در بازی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان و یک مساوی او زمانی به دست آمده که علیرضا مرزبان روی نیمکت سیاه‌جامگان مشهد می‌نشست.

میداوودی و شریفات

میلاد میداوودی و مهدی شریفات دو بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان هستند که سابقه بازی در تیم استقلال تهران را دارند. میداوودی سه سال و شریفات دو سال در تیم استقلال حضور داشته‌اند که جالب است که دوره حضور این دو بازیکن جنوبی در استقلال تهران همزمان بوده است.

تنها انتقال مستقیم

میلاد سلیمان فلاح بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان که در لیگ چهاردهم به استقلال پیوست تنها انتقال مستقیم از تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال بوده است. میلاد میداوودی و اسماعیل شریفات بعد از جدایی از استقلال در تیم‌های استقلال خوزستان، راه‌آهن، فولاد و ذوب‌آهن بازی کرده بودند.

آبی‌ها یک سال جوان‌تر

تیم استقلال با میانگین سنی 25.6 در حدود یک سال از تیم نفت مسجدسلیمان جوان‌تر است. میانگین سنی تیم نفت مسجدسلیمان 26.5 سال است.

خارجی‌ها: 4 به یک

استقلال 4 بازیکن خارجی به نام‌های گادوین منشا، پاتوسی، ایسما و همام طارق دارد که البته طارق همان نیم‌فصل دوم را به دلیل مصدومیت از دست داده و شاید رسیدنش به ترکیب اصلی زمان ببرد. همچنین گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای که در نیم‌فصل از پرسپولیس آمده در این مسابقه احتمالا به دلیل محرومیت انضباطی حضور نداشته باشد.

اما تیم نفت مسجد سلیمان تنها یک بازیکن خارجی دارد و آن موسی کولیبالی مدافع مالیایی این تیم است.

با ارزش‌ترین‌ها: ایسما و کولیبالی

ایسما مهاجم اهل گینه بیسائو استقلال با ارزشی در حدود 1.50 میلیون یورو باارزش‌ترین بازیکن تیم استقلال و شاید باارزش‌ترین بازیکن این میدان از نظر مالی باشد. در تیم نفت مسجدسلیمان موسی کولیبالی با حدود 600هزار یورو ارزشی که ترانسفرمارکت برایش تعیین کرده باارزش‌ترین مهره این تیم است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز