خبرگزاری کار ایران

میزبانی دورتمند از تاتنهام در وست فالن

شانس بالای تاتنهام برای صعود - دورتمند در انتظار معجزه

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۴۸۲

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که با توجه به شکست سنگین دورتمند در بازی رفت، زنبورها شانس زیادی برای صعود ندارند.

به گزارش ایلنا، در یکی از بازی‌های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب دورتمند میزبان تاتنهام خواهد بود. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه ومبلی برگزار شد و دورتمند موفق شد با نتیجه 0-3 حریف خود را شکست دهد تا گام بزرگی برای صعود به مرحله بعد بردارد.

نگاهی به تاریخ این رقابت‌ها نشان می‌دهد هرگاه تیمی در مرحله یک هشتم نهایی در بازی رفت حریف را 0-3 شکست داده به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کرده‌است.

بازگشت دله آلی به تمرینات تاتنهام می‌تواند خبرخوبی برای هوادارن تاتنهام باشد. هم‌چنین اریک دایر و هری وینکس هم به همراه تاتنهام به آلمان سفر کرده‌اند و در این بازی حاضر خواهند بود.

در سمت دیگر میدان بهترین خبر برای دورتمند بازگشت مارکو رویس به میادین است. رویس بازی رفت را به دلیل مصدومیت از دست داده‌بود و حالا قادر به همراهی زنبورها در دیدار برگشت خواهدبود.

در سه تقابل اخیر دو تیم دورتمند حرفی برای گفتن نداشته‌است. در مرحله گروهی فصل قبل نیز دو تیم همگروه بودند که در هر دو بازی تاتنهام حریف را شکست‌داد. بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی این فصل نیز سومین برد پیاپی تاتنهام برابر دورتمند بود.

نکته ناامید کننده برای دورتمند آمار ضعیف این تیم در مرحله حذفی  فصل‌های اخیر بوده‌است. زنبورها در 10 بازی از 13 بازی آخر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان شکست خورده‌اند و 3 بار به پیروزی رسیدند.

اما در سمت مقابل تاتنهام عملکرد کاملا متفاوتی نسبت به حریف داشته‌است. آن‌ها در 17 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده‌اند که نکته‌ای نگران کننده برای خط دفاعی دورتمند است.

زردهای شهر دورتمند برای صعود نیاز به پیروزی با اختلاف سه گل یا بیشتر دارند. اما بررسی آمار تاتنهام نشان می‌دهد در 32 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان فقط یکبار با اختلاف بیشتر از 2 گل شکست خورده اند که برابر رئال مادرید بوده‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز