خبرگزاری کار ایران

"اول آسیا"یی‌های ترکیب پرسپولیس مقابل پاختاکور

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۴۳۱

در ترکیب امروز پرسپولیس مقابل پاختاکور انتظار می‌رود سه بازیکن اولین تجربه آسیایی خود را پشت سر بگذارند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در شرایطی اولین بازی آسیایی خود در فصل جدید را مقابل پاختاکور از ساعاتی دیگر برگزار خواهد کرد که مهدی ترابی، ماریو بودیمیر و سعید کریمی چهار بازیکنی هستند که در صورت حضور در این بازی، اولین تجربه خود در این رقابت‌ها را پشت سر خواهند گذاشت.

مهدی ترابی که حضورش در این بازی محتمل است طی فصول اخیر با حضور در سایپا شانس تجربه لیگ قهرمانان را نداشته است. هرچند آنها فصل گذشته با کسب سهمیه در لیگ برتر، در این رقابت‌ها حاضر شدند اما ترابی با انتقال به پرسپولیس نارنجی‌پوشان را همراهی نکرد. او در بازی امروز با پیراهن شماره 9 سرخپوشان برابر پاختاکور حاضر خواهد شد تا تجربه این رقابت نیز به کارنامه او اضافه شود.

ماریو بودیمیر نیز دیگر بازیکنی است که احتمال حضور او در ترکیب در بازی مقابل پاختاکور و تجربه اولین حضور آسیایی‌اش زیاد است. مهاجم سابق دیناموزاگرب که در دیدار با نفت آبادان با بدشانسی‌های بزرگی مواجه بود، اکنون آماده است تا بعد از درخشش در لیگ قهرمانان، تجربه جدیدی را پشت سر بگذارد و برانکو و هواداران این تیم به درخشش او در این بازی کاملا امیدوارند.

سعید کریمی نیز که در اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس موفق به گلزنی در جام حذفی و صعود مقابل سپیدرود شد، هرچند کمترین شانس برای تجربه بازی مقابل پاختاکور را داراست، اما در صورتی که این فرصت برای او فراهم شود، قادر است اولین حضورش در این رقابت‌ها را تجربه کند.

مهدی شیری که در چند فصل اخیر در پیکان و نفت تهران حضور داشته، پیش از این بهمراه شاگردان علیرضا منصوریان در نفت تهران هشت بازی را در کارنامه دارد.

سیدجلال حسینی باسابقه‌ترین بازیکن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود که تاکنون 46 بار در این رقابت حضور یافته است. کاپیتان پرسپولیس با پیراهن سه تیم پرسپولیس، نفت تهران و سپاهان در این رقابت‌ها حاضر بوده است و 4 گل نیز به نام خود کرده. بعد از او حسین ماهینی قرار دارد که با 31 بازی با پیراهن دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس حاضر است.

علیرضا بیرانوند دومین بازیکن از جمع پرسپولیسی‌هاست که با 38 بازی با پیراهن این تیم و نفت تهران بیشترین سابقه حضور در لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد. شجاع خلیل زاده با 30 بازی در جایگاه چهارم قرار دارد که این مدافع نیز سابقه حضور در تراکتورسازی و سپاهان را در این رقابت‌ها دارد. کمال کامیابی نیا نیز با 25 بازی با پیراهن دو تیم پرسپولیس و نفت تهران در جایگاه پنجم قرار دارد. سروش رفیعی نیز با 24 بازی و با پیراهن سه تیم فولاد خوزستان، تراکتورسازی و پرسپولیس در جایگاه بعدی باتجربه‌های این رقابت قرار دارد. محمد انصاری نیز که این روزها دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد و فینال آسیا آخرین تجربه‌اش در این رقابت‌ها بود با 24 بازی و دو گل زده قرار دارد.

علی علیپور با 21 بازی و 6 گل زده، احمد نوراللهی با 17 بازی، امید عالیشاه 13 بازی، شایان مصلح 10 بازی، بشار رسن 11 بازی، سیامک نعمتی، مهدی شریفی (سپاهان و تراکتورسازی)، با 10 بازی و در نهایت آدام همتی با چهار و سعید حسین پور با یک بازی در رده‌های بعدی حضور در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز