خبرگزاری کار ایران

عالیشاه: از حاشیه‌ساز‌ها شکایت می‌کنم/ با کمک هواداران قدم اول را محکم برمی‌داریم

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۲۱۲

وینگر پرسپولیس نسبت به حواشی ایجاد شده در مورد مصدومیتش واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مصدومیت امید عالیشاه و غیبتش در دیدار امروز مقابل پاختاکور از سوی برخی رسانه‌ها به عنوان مصدومیت مشکوک مطرح شد و این موضوع حاشیه‌های زیادی برای این بازیکن به همراه داشته و حالا عالیشاه از پیگیری این موضوع از طریق مراجع قانونی خبر می‌دهد.

عالیشاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص این موضوع اظهار داشت: واقعاً متاسفم برای کسانی که خبر نا درست منتشر می‌کنند و این چنین هم باعث نگرانی هواداران می‌شوند و هم من را دچار دردسر می‌کنند. مصدومیت من مشخص است و در حال انجام مراحل درمان هستم و جای شک و شبهه‌ای وجود ندارد. مطمئن باشید این موضوع را پیگیری می‌کنم و از منبع اولیه این خبر شکایت خواهم کرد.

وی در مورد غیبتش در بازی با پاختاکور گفت: متاسفانه همانطور که گفتم بد موقع درگیر مصدومیت شدم و این بازی را از دست دادم. البته پرسپولیس انقدر بازیکن خوب دارد که با نبود یک نفر مشکلی ایجاد شود و مطمئنم یک بازی خوب و یک نتیجه خوب را شاهد خواهیم بود.

عالیشاه در ادامه با اشاره به حضور هواداران در بازی عنوان کرد: مطمئنم مثل همیشه در بازی‌های خانگی از کمک یار دوازدهم بیشترین استفاده را خواهیم کرد و با حضور حداکثری هواداران قدم اول را در لیگ قهرمانان محکم بر می‌داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز