خبرگزاری کار ایران

مظاهری آماده هفتمین کلین شیت فصل

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۹۶۳

سنگربان باتجربه ذوب آهن اصفهان آماده اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست.

به گزارش ایلنا، ذوب آهن از ساعت 19 امشب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان تیم الزورای عراق است و شاگردان علیرضا منصوریان با عبور از الکویت و الغرافه قطر، اولین مسابقه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید را تجربه می‌کنند.

سبزپوشان در دو بازی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست الکویت شده بودند و در دیدار برابر الغرافه قطر با بازگشت رویارویی بازی دو بر صفر باخته را با نتیجه سه بر دو به پایان رساندند تا یاران مهدی طارمی از صعود به دور گروهی ناکام بمانند.

در دو بازی سرنوشت ساز ذوب آهن، رشید مظاهری نقش ویژه‌ای داشت و موفق شد با ارائه عملکرد مناسب در این مسابقات به آمار موفق خود بیفزاید.

مظاهری در فصل 98-97 در 18 مسابقه برای ذوب آهن به میدان رفته و موفق شده 6 کلین شیت به نام خودش ثبت کند. او در مجموع 1620 دقیقه در چارچوب دروازه حضور داشته و همچنین 24 گل دریافت کرده است.

درخشش سنگربانی که در حال حاضر تمرکز زیادی روی بازی‌های باشگاهی داشته و به دنبال بازگشت به اردوی تیم ملی است، انگیزه مظاهری را دو چندان می‌کند تا آغاز بدون نقصی را برای ثبت هفتمین کلین شیت فصل به اجرا بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز