خبرگزاری کار ایران

درخشش نماینده های کاراته ایران در اتریش

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۵۵۳

نمایندگان کاراته کشورمان در لیگ سری آ اتریش به 4 مدال طلا و نقره دست یافتند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در پایان لیگ جهانی کاراته وان سری آ اتریش که با حضور 2057 کاراته کا از 99 کشور برگزار شد، تیم ایران در مجموع موفق به کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز شد.
مهدی خدابخشی نماینده وزن 84- کیلوگرم، در فینال به مصاف اوگور آکتاش ترکیه ای دارنده عنوان سومی جهان در سال 2016 و طلا لیگ جهانی امارات در سال 2019 رفت و موفق شد با نتیجه 5 بر 2 این کاراته کا را شکست دهد و به مدال طلا برسد.
او در رقابتهای روز گذشته خود ابتدا ۴ بر صفر ایلیا لتیک از سوئیس را شکست داد. سپس ۴ بر صفرسرگی ایگناتف از روسیه را برد. او در سومین دیدار یک بر صفر مقابل آنتون ایساکائو از بلاروس به پیروزی رسید. 
مبارزه چهارم خدابخشی برابر فاروک عبدسلام فرانسوی بود که موفق شد ۴ بر صفر او را مغلوب کند. در ادامه ۵ بر صفر والری توماکوف از اوکراین را برد و در نیمه نهایی ۳ بر صفرآیخان مامایف آذربایجانی را با شکست بدرقه کرد و فینالیست شد.

در وزن 55- کیلوگرم، طراوت خاکسار در مبارزه فینال والنتینا تورو منس از شیلی را یک بر صفر شکست داد و صاحب مدال طلا شد.
او روز گذشته ابتدا ۸ بر صفر والنتینا چکاریور از اسپانیا را برد، سپس موفق شد ۶ بر ۴ از سد آلبولنا گروالا از کوزوو عبور کند. در سومین مبارزه خاولا اوحمد از مراکش را ۹ بر صفر شکست داد. در ادامه ۶ بر یک مقابل جانا بیتس آلمانی به پیروزی رسید. سپس ۳ بر صفر سابینا زاخاروآ از قزاقستان را مغلوب کرد و به نیمه نهایی راه یافت.خاکسار در نیمه نهایی آنجلیکا ترولوگا اوکراینی نفر اول رنکینگ جهان را ۲ بر صفر برد و به فینال راه پیدا کرد. 

در وزن به اضافه 84 کیلوگرم، صالح اباذری در بازی فینال مقابل آسیمان قربانلی آذربایجانی پس از تساوی 4 -4 با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.
او در اولین دیدار فیلیپه ریس، نماینده پرتغال را 7 بر 4 از پیش رو برداشت. سپس 3 بر یک سلیم بندیاب فرانسوی برنده شد و در مبارزه سوم آندره گرنویچ کاراته کایی از بلاروس 5 بر یک پیروز شد.
در چهارمین بازی مقابل واسیلی آنتوخی از روسیه به برتری 2 بر صفر رسید و در ادامه پس از تساوی صفر بر صفر مقابل دارنل لاردی هلندی با رای داوران در هانتی پیروز شد و گام به دور نیمه نهایی گذاشت.

سارا بهمنیار در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم در فینال مقابل آیاکا تادانو از ژاپن قرار گرفت و 2 بر صفر نتیجه را به این حریف واگذار کرد و به مدال نقره این وزن دست یافت.
بهمنیار ابتدا سارا لئال از پرتغال را یک بر صفر برد. سپس الکساندرا لیدوژا از روسیه را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کرد.در سومین مبارزه مقابل کاتریانا کروا از اوکراین پس از تساوی ۲ بر ۲ با قانون سنشو به برتری رسید. او در چهارمین دیدار سارا هوبریش آلمانی را ۴ بر یک مغلوب کرد و به نیمه نهایی راه یافت.بهمنیار در این مبارزه ۲ بر صفر بر شی ائو شانگ از چین تایپه غلبه کرد و فینالیست شد.

پیش از این هم در وزن 75- کیلوگرم بهمن عسگری و در وزن 84- کیلوگرم ذبیح اله پورشب مدال های برنز تیم ایران را کسب کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز