خبرگزاری کار ایران

احضار دوستان فوتبالی هدایتی به کمیته اخلاق

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۲۰

بازیکنان و چهره‌های فوتبالی که از عابربانک مطرح این رشته دریافتی داشته‌اند باید پاسخگوی کمیته اخلاق باشند.

به گزارش ایلنا، صبح روز چهارشنبه حسین هدایتی دولابی، مشهور به عابر بانک فوتبال با لباس راه راه زندان در دادگاه حاضر شد؛ این اولین جسله دادگاه او و ده متهم دیگر پرونده فساد مالی در بانک سرمایه بود، این افراد متهم به اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند.

در این جلسه طبق کیفرخواستی که قرائت شد، مشخص گردید هدایتی دولابی در پوشش هشت شرکت اقدام به اخذ تسهیلات بانکی کرده و با گماردن افراد بی بضاعت و ناتوان در سمت‌های مدیریتی این شرکت‌ها توانسته است مبلغی به میزان ۵۸۶ میلیارد تومان از وجوه بانک سرمایه را در قالب تسهیلات و یا ضمانت نامه تحصیل کند.

او همچنین متهم به تبانی با یکی از مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان و کسب ۶۶ میلیارد تومان شده است.  حسین هدایتی ۲۴ تیر ماه سال جاری بازداشت شد. هدایتی سال گذشته نیز پس از چند ماه بازداشت با وثیقه‌ای ۲۰۰ میلیارد تومانی از زندان آزاد شد. پیش از آن نیز در سال ۹۱ اخباری دیگری از بازداشت هدایتی منتشر شده بود که پای او به زندان گشوده شد.

هدایتی در کنار اهالی فوتبال چهره شناخته‌ شده‌ای است. او که به دلیل علاقه زیاد به باشگاه پرسپولیس در مقاطع مختلف از کمک مالی به این باشگاه دریغ نکرده بود مدتی مالک باشگاه استیل آذین بود و زمانی هم به سهامدار عمده باشگاه ملوان شد. بسیاری معتقدند هدایتی شهرتش را در فوتبال با پول خریده است. دم خور شدن با ستار‌های پیشین و کنونی فوتبال ایران باعث شد که او در رسانه‌های به چهره‌ای مشهور بدل شود. 

روابط صمیمی او با چهره‌های فوتبالی حالا برای آنها دردسر بزرگی است چرا که در ادامه رسیدگی به پرونده فساد در بانک سرمایه برای تعدادی از بازیکنان و مربیان باشگاه پرسپولیس که از حسین هدایتی وجوهی را دریافت کرده‌اند پرونده‌ای در کمیته اخلاق تشکیل شده و دستور احضار برخی از آنها صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز