خبرگزاری کار ایران

دومین المپیاد سراسری اتحادیه بانوان کارگر؛

حیدری: هزینه کردن در ورزش سرمایه‌گذاری است

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۰۳۲

مدیرکل امور ورزشی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری است از بانوان کارگر خواست ورزش را به عنوان یکی از ضرورتهای زندگی هم برای خود و هم فرزندان پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا، فرزاد حیدری در افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی بانوان کارگر با اشاره به برگزاری این المپیاد با همت زنان اتحادیه کارگر گفت: اولین دوره  این مسابقات در کرمان با حضور 18 استان در 4 رشته ورزشی برگزار شد اما امسال و در دومین دوره با همت خانه کارگر 21 استان و بیش از 250 بانوی کارگر در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: وزارت تعاون به عنوان متولی صیانت از نیروی کار به صورت ویژه به ورزش کارگران اهمیت داده و در این زمینه برنامه‌ریزی دارد زیرا شعار ما هم نشاط، سلامتی و بهره‌وری هست.

حیدری با بیان اینکه معتقدیم هزینه در ورزش سرمایه گذاری است، اظهار داشت: اگر بتوانیم کارگران سالمی داشته باشیم بهره‌وری کارگاه و بنگاه‌ها هم افرایش می‌یابد، بانوان کارگر هم که باید ورزش را به عنوان یکی از ضرورتهای زندگی هم برای خود و هم فرزندان پیگیری کرده تا ورزش جز سبد خانواده شود و آن را هزینه مازاد نبینند.

به گفته وی دبیرخانه دائمی این المپیاد تشکیل شده تا این مسابقات هرساله در یکی از استانهای کشور برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز