خبرگزاری کار ایران

مریم آزمون: اشتباهات داوری باعث باخت تیم ما شد / حضور هواداران در کنار تیم ملی لازم است

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۹۷۹

تیم ملی فوتبال بانوان ایران امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ولی بلاروس رفت که در نهایت با تک گل مهمان بازی به پایان رسید.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی بانوان ایران در پایان بازی ایران و بلاروس درخصوص این بازی در جمع خبرنگاران گفت: امروز بازی خوبی از دو تیم دیدیم. روز فیفا دی بود و فرصت خوبی بود تا بازی خارجی داشته باشیم‌. می‌خواستیم نظم دفاعی و تمام خطوط را رعایت کنیم و فشار روی بازیکنان تست شود. این کار را در برخی لحظات کردیم ولی آنها قدرت بدنی خوبی داشتند و خوب پوشش دادند و تعویض منطقه کردند و باعث شد تا بازیکنان دوندگی زیادی کنند. در نیمه دوم تیم مقابل را آنالیز کردیم و تصمیم گرفتیم که مهاجم دیگری را برای بهبود شرایط به زمین بفرستیم و بازی بهتری را ارائه دادیم ولی متاسفانه نتوانستم در حمله پرتعداد باشیم و با وجود موقعیت های زیادی که داشتیم به گل برسیم که فکر میکنم این عدم گلزنی و از دست دادن فرصت‌ها بزرگترین مشکل ما در بازی‌هایمان است.

او همچنین درباره داوری این دیدار گفت: در نیمه اول داور دچار اشتباه شد و در یک صحنه به ضرر ما سوت زد که باعث شد دروازه ما باز شود.

سرمربی تیم ملی همچنین درباره‌تیم بلاروس گفت: بلاروس تیم خیلی خوبی است. پیش از این بازی، بازی این تیم با اسکاتلند و سوئیس را بررسی کرده بودیم وشناخت خوبی نسبت به آنها داشتیم و بچه‌های ما امروز بازی خیلی خوبی  را بخصوص نسبت به تورنمت هند به نمایش گذاشتند.

آزمون ضمن ابراز امیدواری نسبت به تیم ملی درباره شرایط این تیم قبل از مسابقات مقدماتی المپیک گفت: تیم ایران نسبت به گذشته تغییرات و پیشرفت زیادی داشته است. با توجه به برنامه ریزی تیم، درحال حاضر تا یک ماه تمرینات بدن سازی را در اولویت کار خود قرار دادیم وبه همین علت در بازی امروز هم کار بچه‌ها کمی دشوار شده بود ولی مطمئنا تیم ملی روند رو به رشدی را تا مسابقات پیش رو سپری می‌کند و با آمادگی کامل به مصاف حریفان می‌رود.

او درباره‌ی مربیان مردی که به تیم ملی ملحق شده‌اند، گفت: فوتبال مردان ایران در صدر آسیاست و ما باید از تمام امکاناتی که در کشور داریم استفاده کنیم و حضور مربیانی همچون آقای عبدی و حبیبی تاثیر زیادی بر عملکرد تیم داشته و تجارب آنها هم به ما و هم به بازیکنان کمک کرده است.

تیم ملی روز سه شنبه بار دیگر مقابل بلاروس به میدان می‌رود، آزمون درمود این بازی گفت: فردا فیلم بازی امروز را شاگردانم میبینیم و سع میکنیم نقاط ضعف و قوتمان را شناسایی کنیم تا برای بازی بعد آماده شویم علاوه بر بازی خوب بتوانیم به نتیجه خوب هم دست یابیم.

سرمربی تیم ملی در انتها از حضور هواداران در ورزشگاه تشکر کرد و گفت: حضور تماشاگردان در بازی امروز باعث خوشحالی ما و بازیکنانم شد و توانست هیجان سکوها را به زمین فوتبال منتقل کند. ما نیاز داریم که در آینده هم این هوداران را در کنار تیممان داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز