خبرگزاری کار ایران

هومن جوادی: تا پایان سال بازى نخواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۷۲۰

مدیرعامل ستارگان هنر در مورد بازی خیریه با بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، هومن جوادی، مدیرعامل تیم ستارگان هنر ایران در مورد بازی خیریه با بنیاد نیکوکاری دست های مهربان گفت: این بازی یک مسابقه خیریه بود به نفع بنیاد نیکوکاری دست های مهربان و در حمایت از بیماران ایکتیوزى که یک نوع بیماری پوستی بسیار نادر است. ما می خواستیم با این بازی به همه اعلام کنیم که این بیماری واگیردار نیست و کسی که این بیماری را دارد، نباید از او فرار کنیم بلکه باید به وی کمک کنیم تا روحیه اش را به دست بیاورد زیرا اینها هم انسان هستند و می توانند برای جامعه بسیار مثمر ثمر باشند.

وی در مورد ادامه فعالیت های تیم ستارگان هنر ایران گفت: تیم ستارگان هنر ایران معمولا فعالیت های خود را پس از ۱۳ بدر هر سال آغاز می کند تا دهم یا پانزدهم اسفند که امسال به دلیل مشغله زیادی که بازیگران و خوانندگان ما در شب عید دارند، تصمیم گرفتیم که آخرین بازی خیریه مان دهم باشد ولی تمرینات مان تعطیل نمی شود و تا دو هفته دیگر تمرینات را ادامه می دهیم ولی دیگر مسابقه نخواهیم داد و مسابقات خیریه را از اردیبهشت سال ۹۸ با یک بازی خیریه به نفع بیماران کلیوی در اصفهان استارت خواهیم زد.

هومن جوادی در پایان گفت: پیشاپیش سال نو را خدمت هموطنان عزیزمان تبریک می گویم و امیدوارم سال جدید برای همه مردم ایران سال خوبی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز