خبرگزاری کار ایران

به صورت ویژه تشویق شدم

ایمانی: گفته بودم سپاهان با امتیاز از تبریز نمی رود

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۵۷۰

بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: در این سرمای هوا دست هواداران درد نکند که به ورزشگاه آمدند. واقعا شرمنده‌مان کردند. امروز هم به صورت ویژه من را تشویق کردند و باعث شد با تمام وجود برای موفقیت تلاش کنم.

به گزارش ایلنا، اکبر ایمانی بعد از پیروزی تراکتورسازی مقابل سپاهان عنوان کرد:‌خداراشکر بازی خوبی انجام دادیم. هردو تیم در این مسابقه برای برد بازی می‌کردند و می‌خواستند فوتبال بازی کنند. زمین هم خوب بود و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. من گفته بودم که سپاهان با امتیاز به اصفهان برنمی‌گردد که خداراشکر این اتفاق افتاد و 3 امتیاز را گرفتیم. ما دیگر برای قهرمانی می‌جنگیم.


وی درباره استقبال کمتر هواداران تراکتور از بازی با سپاهان تاکید کرد: در این سرمای هوا دست هواداران درد نکند که به ورزشگاه آمدند. واقعا شرمنده‌مان کردند. امروز هم به صورت ویژه من را تشویق کردند و باعث شد با تمام وجود برای موفقیت تلاش کنم.


هافبک تراکتورسازی درباره اینکه با شعاری او را تشویق کردند که در گذشته مهدی کیانی تشویق می‌شد، بیان کرد: دست آنها درد نکند. به من لطف دارند. انشاالله با تمام وجود برای قهرمانی تراکتورسازی تلاش می‌کنم و امیدوارم در پایان فصل جشن بگیریم.


ایمانی درباره اینکه تراکتورسازی با پرسپولیس و پدیده در تبریز بازی دارد، گفت: من جدول بازی ها را نگاه کردم و بازی‌های ما به نظر آسان‌تر از سایر مدعیان قهرمانی است. مطمئن باشید پرسپولیس و پدیده نیز بدون امتیاز تبریز را ترک می‌کنند و انشاالله با این بردها پیروز می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز