خبرگزاری کار ایران

جدال 6 امتیازی پایین نشینان جدول در رشت

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۲۹۸

دیدار سپیدرود مقابل استقلال خوزستان اهمیت زیادی برای دو تیم دارد.

به گزارش ایلنا، بازی این هفته سپیدرود و استقلال خوزستان دیداری 6 امتیازی ‌است. دیداری که تنها برد در آن می‌تواند به فرار این دو تیم از جمع قعرنشینان کمک کند.

دو تیم در شرایطی وارد این بازی خواهند شد که هیچ کدام شرایط خوبی ندارند. کسر 6 امتیاز از استقلال خوزستان باعث افت شدید این تیم شد تا با 7 امتیاز قعرنشین لیگ باشند. آن‌ها 12 هفته است که رنگ پیروزی را ندیده‌اند و شاید اگر در بازی برابر سپیدرود نتوانند 3 امتیاز را کسب کنند می‌توان سقوط آن‌ها را قطعی دانست.

از طرف دیگر سپیدرودی‌ها نیز اوضاع خوبی را تجربه نمی‌کنند. سپیدرود فصل را با خداداد عزیزی شروع کرد اما درگیری‌های خداداد با هواداران تیم و نتایج بد او باعث شد خیلی زود از جمع رشتی‌ها جدا شود.

بعد از اینکه علی کریمی و دوستانش مالکیت باشگاه را در دست گرفتند هواداران سپیدرود به برطرف شدن مشکلات مالی تیم و جدایی از جمع قعرنشینان لیگ امیدوار شدند. با بازگشت علی کریمی به نیمکت این تیم و حمایت فوق‌العاده‌ای که هواداران این تیم از او داشتند انتظار می‌رفت سپیدرود بتواند خودش را بالا بکشد اما مشکلات مالی ادامه دار این تیم باعث شد نتایج کریمی هم باب میل هواداران نباشد تا او هم از سرمربی گری تیم استعفا دهد.

در سمت دیگر میدان آبی‌های اهواز قرار دارند. با توجه به فاصله‌ی زیادی که استقلال خوزستان با تیم‌های بالانشین خود دارد برای امیدوار ماندن به بقا در لیگ برتر 3 امتیاز این دیدار برای آن‌ها حیاتی است.

باید دید در فینال قعرنشینان لیگ برتر کدام تیم موفق به پیروزی خواهد شد. مطمئنا هدف هر دو تیم در این بازی برد خواهد بود چون مساوی به درد هیچ کدام از تیم‌ها نمی‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز