خبرگزاری کار ایران

بازی بزرگ هفته بیستم لیگ برتر/ تراکتور به دنبال طلسم شکنی، سپاهان در پی تثبیت صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۱۹۹

سپاهان و تراکتورسازی مهم‌ترین بازی هفته بیستم لیگ برتر را برگزار می‌کنند. با توجه به مدعی بودن دو تیم، این بازی می‌تواند نقش ویژه‌ای در تعیین قهرمان لیگ داشته باشد.

به گزارش ایلنا،سپاهان و تراکتورسازی مهم‌ترین بازی هفته بیستم لیگ برتر را برگزار می‌کنند. با توجه به مدعی بودن دو تیم، این بازی می‌تواند نقش ویژه‌ای در تعیین قهرمان لیگ داشته باشد.

بازی‌های این دو تیم همیشه جذابیت خاصی داشته اما از آن جایی که هر دو تیم فصل خوبی داشته‌اند و برای قهرمانی می‌جنگند بازی فردا حساس‌تر از همیشه خواهد بود. سپاهان با 38 امتیاز و البته یک بازی کمتر بر صدر جدول تکیه زده و از همان ابتدای فصل نشان داد یکی از مدعیان اصلی قهرمانیست.

در سمت دیگر تبریزی‌ها علی رغم شروع نه‌چندان مناسب به تدریج روی نوار پیروزی حرکت کردند و با 34 امتیاز در رده‌ی پنجم جدول قرار دارند.

نگاهی به بازی‌های اخیر دو تیم نشان ‌از برتری مطلق زردهای اصفهانی دارد. در پنج بازی اخیر که دو تیم به مصاف هم رفته‌اند سپاهان سه بار با پیروزی از زمین خارج شده و دو بازی هم با نتیجه‌ی تساوی به پایان رسیده و حالا تبریزی به دنبال طلسم شکنی و برد در این بازی هستند. پیروزی در این بازی می‌تواند فاصله تراکتور با سپاهان را به عدد یک برساند و تبریزی‌ها را بیشتر از گذشته به صدر جدول نزدیک کند.

ورزشگاه یادگار امام میزبان بازی این هفته دو تیم خواهد بود. در 8 بازی آخری که تراکتور و سپاهان در تبریز به مصاف یکدیگر رفته‌اند سپاهان 4 بار موفق به شکست تراکتورسازی شده، 2 بازی با تساوی به پایان رسیده و تبریزی‌ها نیز 2 بار با برتری زمین را ترک کرده اند.

غیبت اشکان دژاگه می‌تواند مهم ترین نکته‌ی ترکیب تراکتورسازی در این بازی باشد. هافبکی که نقش مهمی در نتایج خوب تراکتوری‌ها در این فصل داشته و مطمئنا نبودش در این بازی حس خواهد شد. در سمت دیگر بازگشت دوباره‌ امیر قلعه نویی به تبریز و تقابل با هواداران این تیم می‌تواند یادآور خاطرات زیادی برای ژنرال فوتبال ایران باشد.

جمعه نگاه تمام فوتبال‌دوستان ایرانی به ورزشگاه یادگار امام خواهد بود. نتیجه این دیدار علاوه بر اینکه برای هواداران دو تیم اهمیت زیادی دارد، برای تمام تیم‌های بالا جدول نیز مهم خواهد بود و می‌تواند سرنوشت قهرمان این فصل را مشخص کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز