خبرگزاری کار ایران

داستان شگفت انگیز ایسکو در ال کلاسیکوها

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۰۸۰

داستان ایسکو در ال‌کلاسیکوهای سانتیاگو برنابئو شگفت‌انگیز و کوتاه است. از سال 2013 که به رئال مادرید آمده، از شش بازی تنها در یکی بازی کرده و سه تا را بدون اینکه مصدوم باشد از روی نیمکت تماشا کرده.

به گزارش ایلنا، حالا به فاصله چهار روز دو ال‌کلاسیکو برگزار می‌شود و او که به تازگی از مصدومیت برگشته، موانع زیادی را بر سر راه می‌بیند. این بازیکن که دو هفته از آسیب‌دیدگی کمر رنج می‌برد، به تیم برگشته اما جایگاهش همچنان روی هوا است و سانتیاگو سولاری به او اعتماد ندارد. ابتدا باید خودش را به نیمکت برساند هرچند بازی کردنش در این بازی حساس غیرمحتمل است.

ایسکو در سه سفر اخیر بارسلونا به برنابئو که با دو باخت میزبان همراه بوده، برای رئال بازی نکرده. آخرین بار نوامبر 2015 یعنی بیش از سه سال پیش در برنابئو مقابل بارسا قرار گرفت که در آن بازی هم بعد از آنکه تیم میهمان گل چهارم خود را زد، تعویض شد. نخستین تجربه او هم در این بازی چندان دلچسب نبود چون وقتی در فصل 2014-2013 پنج دقیقه فرصت بازی به دست آورد، تیمش 4 بر 3 باخته بود.

اما شانس ایسکو در ال‌کلاسیکوهای نوکمپ خیلی بهتر بوده. او چهار بار در نوکمپ بازی کرده که سه تایش در لیگ و یکی در سوپرجام اسپانیا بوده. یک بار هم در فینال جام حذفی در مستایا با بارسلونا روبه‌رو شده، این پنج بازی او در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

شماره 22 رئال از بازی 14 بهمن مقابل آلاوس برای رئال بازی نکرده و روزهای تعیین‌کننده‌ای را سپری می‌کند اگر می‌خواهد باز هم توسط لوییس انریکه به تیم ملی اسپانیا دعوت شود و در بازی‌های اوایل فروردین مشارکت داشته باشد، سه هفته وقت دارد.

منبع منبع: مارکا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز