خبرگزاری کار ایران

مشکلات مالی مثل همیشه وجود دارد

برانکو: می‌گویند مامور مذاکره با دالیچ شدم تا تمرکز پرسپولیس را برهم بزنند/ هروقت کی‌روش بازیکن خواسته در اختیارش قرار دادم

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۷۹۴

سرمربی پرسپولیس در خصوص دیدار مقابل صنعت نفت صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت اظهار داشت: مثل همیشه قصد داریم با انجام یک بازی خوب مقابل نفت آبادان به نتیجه برسیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم. قبل از صحبت در مورد تیم خودم می‌خواهم در مورد حریف صحبت کنم. به طور سنتی آشنایی با سبک فوتبال خوزستان داریم. بازیکنانی که دوست دارند بازیسازی کنند و استعداد خوبی در ارائه فوتبال مورد نظر خود دارند. تیم آنها نسبت به نیم فصل اول تغییرات زیادی داشته و در واقع یک خون تازه و جوان به تیمشان تزریق کردند. تیمی با انرژی فراوان و یک دلیل دیگر برای اینکه خوزستان چشمه خشک نشدنی استعداد فوتبال در ایران است و از خودشان انتظار دارند بهتر از نیم فصل اول ظاهر شوند.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس هم گفت: نسبت به بازی قبل که شجاع و سیدجلال حسینی مصدوم بودند آنها را در اختیار داریم و می‌توانند برای ما بازی کنند. همچنین رادوشوویچ هم مشکلی برای همراهی ما ندارد ولی شایان مصلح و کمال کامیابی‌نیا به دلیل مصدومیت همراه ما نیستند. هنوز روی ماهینی، انصاری و ربیع‌خواه هم نمی‌توانیم برای بازی حساب کنیم. همینطور آدام همتی که بعد از جراحی مینیسک به تمرینات اضافه شده هم در این بازی کنار ما نیست و از بازی بعد می‌تواند کنار ما باشد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد حضور کمرنگ بودیمیر در ترکیب اصلی و عدم رضایت هواداران از عملکرد این بازیکن و احتمال تکرار سناریوی اوکراینی‌ها در مورد او توضیح داد: اول در مورد بودیمیر باید بگویم. البته این موضوع فقط در مورد بودیمیر نیست و در مورد بازیکنان دیگر مثل سروش، نادری، ترابی، بشار و نفرات جدیدمان هم صدق می‌کند. همه اینها نیاز به زمان دارند. بودیمیر مشکلش کمبود تمرین است و فقط بازی و بازی و بازی مورد نیاز او برای رسیدن به شرایط آرمانی است. بشار، سروش، ترابی و سایرین هم به همین ترتیب. انتظار من این است که این نفرات هرچه زودتر با تیم هماهنگ شود ولی خب دیگر اینجور نیست که با یک بشکن زدن همه شرایط خوب شود.

برانکو ادامه داد: چیزی که در حال حاضر می‌بینم ترکیبی از بازیکنان خوب است. در ابتدا مشکلاتی داشتیم اما خب تیم‌های دیگر هم بازیکنان جدیدی آوردند که آنها هم دچار نوسان هستند. من در کل از تیمم راضی هستم و قبلاً هم گفته بودم که در این 5 بازی اخیر در تمام دیدارها برتر از حریف بودیم که 2 بازی از این 5 بازی مقابل تیم با کیفیتی مثل پدیده بود.

پندار خمارلو در این میان توضیحاتی در مورد حواشی اخیر و بیانیه‌ها داد: بحث این مصاحبه‌ها و بیانیه‌ها مطرح است که می‌گویند سکوت می‌کنیم ولی از آن طرف بیانیه صادر می‌کنند. برای مثال همین سپاهان را می‌گویم که در نیم فصل اول در مجموع لیگ و جام حذفی 10 بازی در نقش جهان برگزار کرده که 9 دیدار روز جمعه برگزار شده است. فاصله هیچکدام از بازی‌هایش کمتر از 6 روز نبوده و با 8 روز استراحت به دیدار ما آمده است. ما در نیم فصل اول فقط 3 یا 4 بازی در روز تعطیل میزبانی کردیم. مثلا بازی فردای ما روز پنجشنه برگزار می‌شود. از طرفی ما اعتراضی نمی‌کنیم و می‌گوییم برنامه به این شکل است و نتایج در زمین مشخص می‌شود ولی همین تیم سپاهان در بازی این هفته خودش 8 روز استراحت داشته ولی تراکتورسازی بازی برگزار کرده و دژاگه را از دست داده است و این شرایط برای همه تیم‌ها نرمال نیست. در مورد همین VAR ما به دنبال برقراری عدالت بین همه تیم‌ها بودیم. خوشبختانه در آن جلسه حضور داشتم و سازمان لیگ مشغول بررسی است. همین آقای قلعه‌نویی زمانی که مربی تراکتورسازی بود اعتراض داشت که چرا بازی‌هایشان زودتر از ما برگزار می‌شود. ما با این مسائل کاری نداریم و با وجود اینکه بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری دیدیم ولی دوست داریم نتایج در زمین مشخص شود نه در بیانیه‌ها.

برانکو در ادامه صحبت‌هایش در مورد دعوت شدن بازیکنانش به تیم امید و اینکه با توجه به فشردگی بازی‌ها بازیکنانشان را به تیم امید می‌دهند یا نه، گفت: من از فهرست تیم امید خبر ندارم. کرانچار دوست من است و در تهران حضور دارد. زمانی که کی‌روش در ایران بود و حالا که کرانچار حضور دارد همیشه از تیم ملی حمایت کردیم و بازیکنانمان را در اختیارشان گذاشتیم. اگر نیاز خواهد بود بازیکنان ما در تیم امید حاضر شوند در اختیارشان قرار می‌دهیم. در مورد دربی فعلاً صحبتی ندارم چرا که برنامه‌هایی دارم که در اختیار خودم است.

وی در مورد اینکه چرا با اضافه شدن نفراتی مثل سروش رفیعی و مهدی ترابی همچنان پرسپولیس مشکل بازیسازی دارد گفت: ترابی تنها یک ماه است که به جمع ما اضافه شده و سروش هم عملاً در نیم فصل نخست بازی نکرد و مصدوم بود. قبلاً هم گفتم همه نفرات جدید نیاز به زمان دارند و برایش چاره‌ای جز کار، بازی، کار و بازی نداریم. من به توانایی آنها اعتماد دارم. بارها کیفیتشان را نشان دادند و به زودی به کیفیت مورد نظر می‌رسند. بازی هم انقدر زیاد است که همه این نفرات شانس بازی دارند. حتی جوان‌های ما مثل اسدی، حسینی و کریمی پیشرفت خوبی داشته‌اند. این دو بازیکن هم که نام برده شدند به زودی به سطح مورد نظر ما خواهند رسید. قطعاً این اتفاق یک شبه رخ نمی‌دهد. باید یادآوری کنم ما همچنان در کورس بالای جدول و نیمه نهایی جام حذفی هستیم. قبول کنیم که پدیده و سپاهان و استقلال و تراکتورسازی تیم‌های خوبی هستند و لیگ جذاب و جالب توجهی خواهیم داشت. هواداران از این لیگ دراماتیک لذت می‌برند.

سرمربی پرسپولیس در مورد خبر صحبت با دالیچ در امارات عنوان کرد: آنطور که در روزنامه‌ها نوشته شده است مهدی تاج با آنکه من 6 ماه است ایشان را از نزدیک ندیدم به من ماموریت داده که با دالیچ مذاکره کنم و پیشنهاد دستمزد 8 میلیون برای یک سال را بدهم. این چیزیست که در روزنامه‌ها نوشته شده است. اینها اتفاقی نوشته نمی‌شود و همه با هدف برهم زدن تمرکز تیم ماست ولی مهم نیست. ما هوادارانی داریم که ما را دوست دارند و به ما اعتماد دارند و این کارها ما را تقویت میکند.

برانکو در مورد ترکیب تیمش مقابل صنعت نفت گفت: همانطور که گفتم به جز نفراتی که مصدوم هستند بقیه بازیکنان را در اختیار داریم و همه در رقابت برای رسیدن به 11 بازیکن اصلی قرار دارند. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و الان هم فقط تمرکزمان روی صنعت نفت است.

وی در پایان با اشاره به مسائل مالی تیمش عنوان کرد: همیشه مشکل مالی وجود داشته و دارد. حالا شما از رسانه خودتان حقوق نگیرید به مشکل می‌خورید یا نه؟ در کل بازیکنان من حرفه‌ای هستند و از تمرین با آنها لذت می‌برم و اطمینان داریم این مشکلات کمتر و کمتر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز