خبرگزاری کار ایران

بهترین‌های مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۵۰۰

با پایان نهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا 2019 بهترین‌های این دوره از مسابقات مشخص و معرفی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا امروز (سه‌شنبه - 7 اسفندماه) با حضور 77 تکواندوکار در قالب 11 تیم از کشورهای ایران (3 تیم/ شهرداری ورامین - دانشگاه آزاداسلامی - لوازم خانگی کن)، پاکستان (2 تیم/ الف و ب)، عراق (2 تیم/ پلیس - البصره)، عمان (2 تیم/ مجان - چلنجینگ تکواندو آکادمی) و سوریه (2 تیم/ باشگاه ایگل و سوریه) در مجموعه ورزشی "المپیک" جزیره کیش برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی توانست بر سکوی قهرمانی بایستد، تکواندوکاران شهرداری ورامین عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند و لوازم خانگی کن نیز سوم شد.

سید نعمت خلیفه (دانشگاه آزاد اسلامی) به عنوان بهترین سرمربی این رویداد معرفی شد و آرمین هادی‌پور از دانشگاه آزاد اسلامی نیز لقب فنی‌ترین بازیکن را کسب کرد. سعید کروندی (ایران)، عبدل صبور عمری (افغانستان) و محمد غیاث التزاری (سوریه) به عنوان بهترین داوران انتخاب گردیدند.

علا شهران زبون از تیم البصره (عراق) عنوان بهترین سرپرست را بدست آورد و کاپ اخلاق نیز به تیم سوریه اهدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز