خبرگزاری کار ایران

در نشست ایگور کولاکوویچ و محمد وکیلی مطرح شد؛ آینده را فدای نتیجه نمی کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۴۴۶

عصر روز سه شنبه سرمربی تیم ملی والیبال و تیم نوجوانان ایران در نشستی یک ساعته به بحث و تبادل نظر در راستای تعامل هر چه بیشتر دو تیم برگزار کردند.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال و محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان ایران عصر روز سه شنبه در نشستی یک ساعته به بحث و تبادل نظر پرداختند. در این نشست کولاکوویچ ضمن رضایت از شرایط فیزیکی و فنی بازیکنان خطاب به محمد وکیلی گفت:

« استعدادهای بسیار خوبی در تیم نوجوانان حضور دارند که مثل دوره های گذشته قابلیت حضور در تیم ملی را دارند. تکنیک، فیزیک و استعداد از ویژگی بازیکنان این تیم است.»

محمد وکیلی نیز با تشریح وضعیت کنونی بازیکنان در این نشست عنوان کرد:« کمک به آینده والیبال ایران و جمع آوری استعدادهایی که می توانند به تیم ملی راه پیدا کنند الویت کادر فنی است. ما برای گرفتن نتیجه آینده را فدا نمی کنیم. الویت در تیم نوجوانان با بازیکنان مستعد و فیزیک مناسب خواهد بود تا شرایط لازم برای حضور در تیم ملی را داشته باشند.»

در ادامه نحوه همکاری دو تیم و شرایط حضور بازیکنان نوجوان در اردوی تیم ملی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز