خبرگزاری کار ایران

سلطانی فر: شایستگی جوانان بسکتبال ایران بسیار زیاد است

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۸۲۹

وزیر ورزش و جوانان پس از پیروزی شیرین تیم ملی بسکتبال برابر استرالیا و صعود این تیم به جام جهانی در پیامی تلفنی به اعضای تیم، سرمربی، کادر فنی و مسئولان فدراسیون بسکتبال تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته با برتری 85 بر 74 مقابل تیم قدرتمند استرالیا برای سومین دوره متوالی به جام جهانی بسکتبال رسید و تابستان سال آینده یکی از 32 تیم حاضر در چین خواهد بود.

بلافاصله پس از این صعود و در زمان حضور تیم ملی بسکتبال در رختکن، دکتر مسعود سلطانی فر پس از اتمام جلسه هیات دولت از طریق مازیار ناظمی مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با بازیکنان تیم ایران صحبت کرد گفت: شایستگی جوانان ایران بسیار است و دل مردم ایران شاد شد و امیدوارم در جام جهانی حضوری موفق و ارزشمند داشته باشید.

دکتر سلطانی فر ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان حمایت لازم و کاملی از تیم ملی ایران برای حضور شایسته در جام جهانی خواهد داشت و مطمئنم نتایج خوبی خواهیم گرفت.

در ادامه محمد جمشیدی کاپیتان ایران به نمایندگی از بازیکنان از حمایت های وزیر ورزش و جوانان تشکر کرد و گفت: بازی بسیار سختی بود و امشب توانستیم یکی از بهترین های بسکتبال جهان را با همت و توان بچه های ایران شکست دهیم به جام جهانی برویم.

رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال هم با تقدیر از حمایت های دکتر سلطانی فر از تیم ملی بسکتبال گفت  برای صعود به جام جهانی برنامه ریزی و تلاش زیادی کردیم و با لطف خداوند توانستیم با درخشش کم نظیر بازیکنان تیم ملی به جام جهانی صعود کنیم و تلاش می کنیم بهترین نتیجه را در جام جهانی چین بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز