خبرگزاری کار ایران

افول برانکو یا تلنگری برای ادامه فصل؟

پرسپولیسی که خوب بازی نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۰۷۸

تیم پرسپولیس نمی‌تواند مانند سابق خلق موقعیت کند و این عامل باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد و نتوانست سه امتیاز حساس این مسابقه را دشت کند. هواداران این تیم با ابراز گلایه از روش بازی تیمشان از آینده پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می‌ترسند و معتقدند با این شیوه بازی تیم محبوبشان کار سختی در مسابقات داخلی و آسیایی خواهد داشت.

پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن یک دوره سخت و طاقت فرسا و پشت سر گذاشتن محرومیت نقل و انتقالاتی پا به نیم فصل دوم گذاشت تا هواداران را از دم تیغ گذرانده و امتیازات کامل مسابقات را یکی پس از دیگری درو کند اما در عمل چیزی که اتفاق افتاده با این انتظار منافات دارد.

همواره و در سال‌های حضور برانکو در پرسپولیس آمادگی بدنی بازیکنان پرسپولیس زبانزد خاص و عام بوده و این تیم از نظر بدنسازی در شرایط بسیار مطلوبی قرار داشته است. به طوری که می‌توانستند در تمام طول نود دقیقه حریف را تحت فشار شدید قرار داده و با پرس کردن اجازه خودنمایی به بازیکنان تیم مقابل نمی‌داده‌اند و با بازپس گیری توپ طراحی حملات را با توجه به خلاقیت بازیکنان بخش هجومی خود انجام می‌دادند و به گل می‌رسیدند. موردی که اکنون و در نیم فصل دوم از آن خبری نیست و سرخپوشان در چند بازی گذشته اغلب دوئل‌های نفر به نفر را بازنده هستند و نمی‌تواند مانند سابق حریف را تحت فشار قرار دهند.

همین عامل باعث شده تا این تیم نتواند مانند همه‌ی سال‌های گذشته که زیر نظر برانکو فوتبال چشم نوازی را بازی می‌کرد روی دروازه حریفان خطرساز ظاهر شود و با ایجاد موقعیت‌های گل متعدد روی دروازه حریفان به گل برسد. این نقیصه باعث این شده تا ما آن پرسپولیس سر حال چند فصل اخیر و حتی نیم‌فصل دوم را مشاهده نکنیم و با یک تیم بی‌برنامه و بی‌هدف در زمین مسابقه طرف باشیم.

در نیم فصل اول و با توجه به محدودیت‌هایی که پرسپولیس با آن دست به گریبان بود برانکو روی به بازی اقتصادی آورد و توانست از کمترین موقعیت‌ها بهترین استفاده را انجام دهد و نیم فصل اول را در کمال ناباوری همگان بدون باخت پشت سر گذاشته و نیم فصل اول را در رده دوم به اتمام رساند و توانست در لیگ قهرمانان آسیا نیز تا فینال مسابقات پیش برود.

موردی که اکنون تیم پرسپولیس با آن مواجه است ضعف بدنی بازیکنان این تیم است که باید هر چه سریعتر توسط کادرفنی این تیم بر طرف شود چرا که کمتر از دو هفته دیگر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد شد و پرسپولیس کار سختی مقابل تیم‌های متمول عربی خواهد داشت. از طرفی ناهماهنگی بازیکنان تازه‌وارد این تیم با جریان بازی همیشگی پرسپولیس باعث شده تا حرکات ترکیبی آن طور که باید و شاید شکل نگیرد و و منجر به طراحی حمله نشود.

هواداران پرسپولیس ضمن انتقاد از شیوه بازی تیمشان اذعان دارند که به بازیکنان و از آن مهم‌تر به برانکو اعتماد و اعتقاد دارند و معتقدند که آن‌ها می‌توانند این روند را پایان بخشند. پرسپولیس در حال حاضر در سه جبهه مشغول است و هر چه سریعتر باید به روند خوب گذشته برگردد موردی که با توجه به توانایی‌های بازیکنان و کاردفنی این تیم که بارها به همه ثابت شده است دور از انتظار نیست و می‌توان به آینده این تیم امیدوار بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز