خبرگزاری کار ایران

عاطفه رضایی از شرایط تیمش می گوید؛

در هیچ زمینه‌ای قابل مقایسه با نامی‌نو نبودیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۶۶۱

لیگ برتر فوتسال بانوان امسال یک شگفتی داشت؛ دختران مس رفسنجان با اینکه دومین سال حضورشان را در لیگ تجربه می‌کردند و ابتدای فصل هم نمایش خیلی خوبی نداشتند بسیار غیرقابل پیش‌بینی موفق شدند به فینال این رقابتها صعود کنند.

به گزارش ایلنا، شاید آنها دیروز بازنده بازی با نامی‌نو بودند اما عاطفه رضایی معتقد است بازیکنانش با وجود همه تفاوتها با بازیکنان نامی‌نو چه از نظر تجربه و چه امکانات تلاش خود را کردند و از تیمش راضی است.

سرمربی تیم مس در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه بازی با نامی‌نو به ویژه در فضای ورزشگاه نصف جهان بازی سختی برای ما بود، گفت: تیم ما نیمه اول را خوب شروع نکرد و بک گل بد خوردیم، نیمه دوم خیلی برای جبران تلاش کردیم ولی بعد از گل چهارم دیگر نتوانستیم کاری انجام دهیم.

عاطفه رضایی با اشاره به نمایش خوب تیم نامی‌نو افزود: شهناز یاری و تیمش بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و تیم ما هم روز خیلی خوبی نداشت، بچه‌های ما تجربه کمتری داشته و البته با این جو ورزشگاه هم آشنایی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه از نتیجه‌ای که شاگردانش در این فصل از لیگ برتر به دست آورده‌اند راضی است، گفت: از نتیجه‌ای که تیم در کل به دست آورد راضی هستم، بچه‌ها خیلی در لیگ امسال تلاش کردند و نتیجه هم گرفتند، ما در فینال با تیمی رو به رو شدیم که در هیج زمینه‌ای قبال مقایسه با آنها نبویدم و چه از نظر بازیکن، امکانات و ... شرایط بهتری از ما داشتند.

در هیچ زمینه‌ای قابل مقایسه با نامی‌نو نبودیم

رضایی با بیان اینکه مس رفسنجان سال دوم حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کرد، گفت: تیم ما از یک شهرستان کوچک آمده بود و هیچ چیزمان قابل مقایسه با نامی‌نویی‌ها نبود و به نظرم همین که بچه‌های ما به فینال هم رسیدند کار بزرگی انجام شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز