خبرگزاری کار ایران

من ۵ سال بعد از رحمتی خداحافظی می‌کنم

طهماسبی: غیبت سیدجلال به ما کمک خواهد کرد/علیپور را از بچگی می‌شناسم

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۵۴۸

امروز در مسجدسلیمان، پرسپولیس مهمان نفت این شهر است که کار سختی دارد.

به گزارش ایلنا،امروز در مسجدسلیمان، پرسپولیس مهمان نفت این شهر است که کار سختی دارد. شاگردان برانکو در دیدار رفت مقابل نفت به مشکل برخوردند و دو امتیاز از دست دادند که قطعا در خانه حریف کار به مراتب سخت‌تری خواهند داشت.

در این راستا با مهرداد طهماسبی دروازه‌بان باتجربه نفت گفتگویی انجام دادیم که پس از دو سال دوری، دوباره به فوتبال برگشته است.

پس از چند سال، بازی رسمی انجام دادی؟

درست بعد از دو سال به فوتبال برگشتم و بازی کردم. من 21 بهمن 95 رباط پاره کردم و مصدوم شدم که 28 بهمن 97 اولین بازی رسمی‌ام را مقابل فولاد انجام دادم.

در بازی که خوب کار کردی و پنالتی هم گرفتی.

قسمت بود که در روزی برگردم و پنالتی هم بگیرم ولی ای کاش می‌توانستیم با امتیاز از زمین خارج شویم و دست خالی به مسجدسلیمان برنگردیم. ما بازی خوبی مقابل فولاد انجام دادیم اما شانس نداشتیم امتیاز بگیریم.

در همین فولاد هم مصدوم شدی؟

بله، دو سال پیش در فولاد مصدوم شدم و دو سال بعد با همین فولاد هم برگشتم.

پول عمل پایت را دادند؟

من روزی که رباط پاره کردم همان موقع درصدی از عمل جراحی‌ام را پرداخت کردند که بعدها وقتی برای دریافت طلبم به باشگاه مراجعه کردم، متوجه شدم که به خاطر نتیجه هفته آخر لیگ که باختیم، جریمه شدیم. من فکر نمی‌کردم تیمی که پنجم جدول شده جریمه هم بشود! گرچه من مصدوم بودم و در تیم حضور نداشتم که جریمه‌ام کنند. به هر حال این اتفاق رخ داد و قرار است کمیته انضباطی بررسی کند و جواب بدهد.

چرا این همه دیر به فوتبال برگشتی؟

من روزی که مصدوم شدم، پزشکی که قرار بود زانویم را جراحی کند ایران نبود و سه ماه را به همین خاطر از دست دادم و نیم فصل سال بعد را از دست دادم. فصل بعد هم نیم فصل دوم آماده بازی شدم و حتی با سیاه‌جامگان هم قرارداد بستم ولی دیدم زمین تمرین مناسب ندارند و امکان دارد که دوباره مصدوم شوم. همین موضوع باعث شد که نیم فصل هم بازی نکنم و مدت برگشتم طولانی شود.

چند ساله هستی؟

33 ساله.

پس حالا حالاها بازی می‌کنی؟

تا موقعی که مهدی رحمتی بازی می‌کند، من هم بازی خواهم کرد. گرچه رحمتی از من بزرگ‌تر است ولی روزی که رحمتی خداحافظی کند، من پنج سال بعدش هم بازی خواهم کرد!

واقعا؟!

باور کنید که راست می‌گویم چون رحمتی پنج سال از من بزرگ‌تر است که هر موقع خداحافظی کند، من باید پنج سال بعد از او بازی کنم!

در هفته نوزدهم یک بازی حساس با پرسپولیس دارید. در این رابطه صحبت می‌کنی؟؟

بازی کردن با پرسپولیس در هر شرایط سخت است که باید خیلی با قدرت کار کنیم. البته هنوز بازی کردن من مشخص نیست و روز مسابقه مشخص می‌شود.

به هر حال جزو لیست که خواهی بود؟

جزو لیست هستم ولی بازی کردنم مشخص نیست.

با بازیکنان پرسپولیس در ارتباط هستی؟

من با شجاع خلیل‌زاده، سروش رفیعی و علیپور همبازی بودم و از آنها شناخت دارم.

با علیپور کجا همبازی بودی؟

در نساجی همبازی بودم که همان موقع به خیلی‌ها گفتم او یکی از بهترین بازیکنان ایران می‌شود که دیدید بعد از چند سال این اتفاق افتاد.

اخیرا یک بحثی به راه انداخته‌اند که خلیل‌زاده طی مصاحبه‌ای مدعی شده مسجدسلیمان را نمی‌شناسد! فکر می‌کنی او چنین حرفی زده باشد؟

من این بحث را شنیدم ولی نمی‌دانم که او چنین حرفی زده یا نه. من فکر می‌کنم در مورد او کمی شیطنت کرده‌اند چون بعید است بازیکنی باشد که شهر اولین‌ها را نشناسد.

گفته می‌شود که او و سیدجلال به بازی با شما نخواهند رسید. آیا نرسیدن آنها تاثیری در بازی خواهد گذاشت؟

قطعا تاثیر خواهد گذاشت چون هر دو از بازیکنان تاثیرگذار تیم‌شان هستند. البته پرسپولیس بازیکن زیاد دارد که برانکو می‌داند چطور از آنها استفاده کند.

خود نفت هم اگر از پرسپولیس امتیاز نگیرد، کارش به مشکل خواهد خورد؟

تیم ما در هیچ بازی حقش باخت نبوده و اگر بازی‌های نفت را نگاه کرده باشید متوجه می‌شوید که با کیفیت بازی کرده است. ما باید از پرسپولیس امتیاز بگیریم تا کارمان را به اما و اگر نکشانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز