خبرگزاری کار ایران

بهتاج دو شغله هم در آستانه برکناری!

زنوزی رکورد تغییرات در تراکتورسازی را می‌شکند

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۵۳۱

تراکتورسازی عجیب‌ترین دوران حضورش در فوتبال ایران را با زنوزی پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایلنا، تراکتورسازی عجیب‌ترین دوران حضورش در فوتبال ایران را با زنوزی پشت سر می‌گذارد. این باشگاه که پس از کش و قوس‌های فراوان به این مالک متمول آذربایجانی واگذار شد در طول فصل اخیر سه مربی و چهار مدیرعامل را روی نیمکت و دفتر باشگاه تغییر داد. تغییرات زنوزی نه پشتوانه فنی داشته و نه دلیل خاصی برای آن عنوان شده است. فصل با الیاسی آغاز شد و توشاک به عنوان سرمربی روی نیمکت نشست. در ادامه برای مدت کوتاهی صادق درودگر به عنوان مدیرعامل معرفی شد و بعد از آن اسدی، دبیرکل جنجالی سابق فدراسیون فوتبال به دلیل این که آذری زبان است، انتخاب شد.

پس از روی کار آمدن اسدی هنوز این مدیرعامل جا نیفتاده بود که توشاک به دلیل دعوا با اشکان دژآگه تبریز را ترک کرد تا محمد تقوی که دستیار اول او بود به عنوان سرمربی معرفی شود. لیگ با این همه تغییرات برای تراکتورسازی طوری پیش رفت که این تیم در نتیجه‌گیری برخلاف تغییرات روی داده از سوی زنوزی ثبات داشت.

اسدی هم که نسبت به مدیرعاملان قبلی مدت زمان بیشتری در تراکتورسازی دوام آورد در نهایت نتوانست زمستان تبریز را ببیند و به دلیل مشکلات مالی و مصاحبه‌هایی که درخصوص این مشکلات از او صورت گرفت، با زنوزی نساخت و عطای کار به لقایش را بخشید. پس از کنار رفتن اسدی الیاسی به عنوان سرپرست باشگاه مدتی مشغول شد و در نهایت بازهم زنوزی نتوانست شروع نیم فصل را با یک مربی آغاز کند. تقوی شبانه از تراکتورسازی کنار رفت و جای او را پس از چند هفته جرج لینکز بلژیکی گرفت.

مشکلات مالی باشگاه که به نظر می‌رسد عامل اصلی همه این تغییرات باشد در کنار اختیارات بی‌اندازه مسعود شجاعی باعث شد تا بازهم یک مدیرعامل جدید به باشگاه تراکتورسازی رفت و آمد کند. ایوب بهتاج که از تربیت بدنی استان به این باشگاه مامور شد کارش را نزدیک به 10 روز است که با تراکتورسازی آغاز کرده اما حالا در تبریز زمزمه می‌شود که قرار است بهتاج هم از باشگاه برود.

یک فرد مطلع در باشگاه تراکتورسازی درباره این شایعه می‌گوید: «زنوزی آنقدر تغییرات داده که هیچ‌کس از آینده خودش مطمئن نیست. آنچه ما شنیده‌ایم این است که بهتاج به دلیل دو شغله بودن نمی‌تواند وقت زیادی برای باشگاه بگذارد و بازهم شنیدیم زنوزی به او اعلام کرده بین کار در تربیت بدنی استان و باشگاه تراکتورسازی یکی را انتخاب کند.» با این اوضاع و احوال باید دید آیا پنجمین مدیرعامل تراکتورسازی هم در طول یک فصل منصوب می‌شود یا زنوزی خودش هم بابت این همه تغییرات خسته شده و دیگر تغییری در باشگاه تراکتورسازی صورت نمی‌پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز