خبرگزاری کار ایران

تنش علی کریمی در ثامن ؛ جنجال "علی به سبک قلعه‌نویی" در مشهد (ویدئو)

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۵۰۳

در شرایطی که علی کریمی همچنان در دستیابی به نتیجه لازم با سپیدرود ناکام بوده، در مشهد با چالش بزرگی با اصحاب رسانه مواجه شد.

به گزارش ایلنا، علی کریمی بار دیگر دیدار خارج از خانه خود روی نیمکت سپیدرود را با شکست به پایان رساند تا خبرنگاران حاضر در استادیوم ثامن به دنبال چرایی مشکلات این تیم باشند.

علی کریمی که در نیم فصل اول با حکم سازمان لیگ برتر و سعید فتاحی با توجه به عدم دریافت مدرک مربیگری A اجازه حضور در نشست خبری را نداشت، اکنون به نظر می‌رسید با دریافت این مدرک فرصت مناسبی را در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد داد تا صحبت‌هایش را به مخاطبان انتقال دهد. اما در استادیوم ثامن اوضاع به شکل دیگری پیش رفت.

اسطوره فوتبال ایران که در دوران مربیگری هنوز نتوانسته شرایط آرمانی را تجربه کند، در میان سوالات پیاپی اصحاب رسانه بیشتر ترجیح داد تا با پاسخ‌های کنایه آمیز عبور کند و آنها را به دنبال خود بکشاند.

در این میان اما نکته عجیب دخالت همراهان او بود که به شکلی زننده با اصحاب رسانه برخورد و آنها را به دوری کردن از سرمربی سپیدرود فرامی‌خواندند. اتفاقی که پیش از این نیز جامعه خبر از آن خاطره عجیبی در یکی از نشست‌های امیر قلعه نویی دارند که برای خاموشی خبرنگار، فرد همراه خود را فراخوانده بود و ماجرای "علی" همچنان نقل محافل است.

با این حال با توجه به برگزاری این دیدار در مشهد و بی نظمی‌هایی که معمولا در استادیوم‌ها شاهد آن هستیم بعید نیست این فرد غیرمسوول یکی از افرادی باشد که بدون اطلاع علی کریمی او را همراهی می‌کرده و در نهایت این حاشیه را رقم زده است.

حجم ویدیو: ۹.۵۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز