خبرگزاری کار ایران

بحران در خط دفاع پرسپولیس؛ شایان هم شاید نرسد

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۴۴۲

بعد از مصدومیت جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح هم حضورش در بازی با نفت مسجد سلیمان مبهم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس فردا از ساعت 16 در ورزشگاه بهنام محمدی میهمان نفت مسجد سلیمان است و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که با بحران کمبود بازیکن در خط دفاع روبروست.

هفته گذشته و پس از بازی با پدیده بود که اعلام شد مصدومیتی که جلال حسینی درگیر آن شد تا 2 هفته او را از میادین دور نگه خواهد داشت و بازی بعدی تیمش را از دست داده است.

در این میان ساعتی پیش خبر رسید که شجاع خلیل‌زاده، دیگر مدافع میانی سرخپوشان هم درگیر مصدومیت کشاله 4 سر ران شده و او هم مثل حسینی نمی‌تواند تا 2 هفته تیمش را همراهی کند.

این اتفاق در حالی رخ داد که سرخپوشان از ماه‌ها قبل به دلیل مصدومیت حسین ماهینی و محمد انصاری از ناحیه رباط صلیبی آنها را برای مدت طولانی از دست داده بودند و مشکل کمبود بازیکن در خط دفاع داشتند.

این پایان ماجرای مشکلات پرسپولیس در خط دفاع نیست و از این تیم خبر می‌رسد شایان مصلح هم ممکن است مقابل نفت مسجد سلیمان نتواند بازی کند.

مصلح درگیر سرماخوردگی شدیدی شده است و همین موضوع در حضورش مقابل نفت مسجد سلیمان ابهام ایجاد کرده است.

باید دید برانکو چه تدبیری برای خط دفاع تیمش در نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز